اجتماعی 20:57 - 10 اردیبهشت 1396
اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱، اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه کرد.

کلاسهای تقویتی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار برگزار میشود

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه یوسلیانی رئیس اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه، این اداره اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی با همکاری و مشارکت موسسه آموزشی "قلم چی" ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه کرده است.

یوسلیانی در خاتمه هدف از برگزاری این کلاس های آموزشی-تقویتی را ارتقاء سطح تحصیلی-علمی فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش منطقه ۲۱ عنوان کرد.

شایان ذکر است، این کلاس های آموزشی-تقویتی در مجموعه ی شهربانو منطقه ۲۱ برگزار می شود.

"مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" در غرب تهران

 حمید ناصحی قائم مقام منطقه ۲۱ از برپایی "مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" در ناحیه دو این منطقه خبر داد.

حمید ناصحی قائم مقام این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: "مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" شرکت داروسازی دکتر عبیدی منطقه۲۱ با حضور و همیاری کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راهور و شهرداری ناحیه دو این منطقه برپا شد.

وی در ادامه با اشاره به بافت غالبا صنعتی، کارگاهی و کارخانه ای منطقه ۲۱ افزود: وجود اماکن صنعتی و تولیدی در سطح این منطقه موجب حساسیت و توجه ویژه و بیش از پیش مسئولین ارشد مدیریت شهری منطقه۲۱ در خصوص ارائه راهکارها، اقدامات عملی و تدابیر پیشگیرانه در مواجهه با بحران ها و سوانح شده است.

ناصحی در پایان خاطرنشان کرد: "مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" شرکت داروسازی دکتر عبیدی با هدف تمرین عملی مدیران و سازمان های تخصصی، عیان سازی مشکلات و ارزیابی عملکرد و مهارت گروه مدیریت بحران شرکت مذکور برگزار شد.


9058286
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که از ۱۲ سال قبل به جرم قتل زن همسایه به قصاص محکوم شده و به خاطر پیگیری نشدن پرونده‌اش از سوی اولیای دم همچنان بلاتکلیف در زندان است طی نامه‌ای از قضات دادگاه کیفری یک استان تهران درخواست کرد تا به وضعیتش رسیدگی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است