استانی 16:56 - 05 فروردین 1398

آمادگی بقاع متبرکه و مساجد همدان برای خدمت رسانی به مسافران

حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام بقاع متبرکه استان همدان آمادگی میزبانی از زائران و مسافران نوروزی در مواقع بحرانی را دارند، اظهار کرد: ۳۶ بقعه به صورت خاص در برنامه «آرامش بهاری» پذیرای مسافران و زائران نوروزی هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آمادگی اسکان مسافرین نوروزی در مواقع بحرانی در مساجد بین راهی امام خمینی (ره) روعان کبودرآهنگ واقع در آزاده تهران به همدان و مسجد بین راهی امام خمینی (ره) واقع در گردنه اسدآباد خبر داد و افزود: در این اماکن اقلام گرمایشی و پتو در راستای اسکان مسافرین در مواقع اضطراری پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: مسافران نوروزی می‌توانند از خدمات و اسکان در ۱۱ سوئیت بین راهی کبودرآهنگ بهره مند شده و بر این اساس در امامزاده زید روستای علی صدر ۷ سوئیت و در مسجد روعان ۴ سوئیت به مسافران خدمات رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح اقامه نماز در ایام نوروز ۹۸ افزود: ۴۰ مسجد در سطح استان به خدمات رسانی به مسافرین نوروزی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۴۰ مبلغ بومی و اعزامی از قم در آستان مقدس امامزادگان مشغول تبلیغ هستند، گفت: یکی از برنامه اصلی اداره اوقاف در ایام نوروز برگزاری مراسم سال تحویل در بقاع متبرکه بود که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد و شاهد حضور گسترده مردم در بقاع متبرکه و امامزادگان در ساعات آغازین سال نو بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه در کنار برنامه «آرامش بهاری» سعی شده خدماتی به مسافران نوروزی در بقاع متبرکه ارائه شود، گفت: برپایی خیمه معرفت با حضور مبلغان بومی و اعزامی و ارائه خدمات درمانی در غرفه‌های سلامت نیز مورد توجه بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه موزه امامزاده عبدالله (ع) امسال برای نخستین بار در ایام نوروز برای بازدید علاقه‌مندان باز است، خاطرنشان کرد: مسافران و زائرانی که وارد امامزاده عبدالله (ع) می‌شوند برای گرفتن عکس یادگاری در کنار ضریح دعوت می‌شوند و این عکس‌ها رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.


10086650
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است