استانی 21:38 - 06 مرداد 1396
فرماندار اسکو:
اسکو - فرماندار اسکو از واگذاری اولین پلاک از شهرک صنعتی این شهرستان خبرداد.

اولین پلاک از شهرک صنعتی اسکو به زودی واگذار می شود

مرتضی محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر درخصوص آماده سازی شهرک صنعتی اسکو گفت: عصر امروز جمعه به همراه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، جلسه ای با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران داشتیم که در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت آماده سازی شهرک صنعتی اسکو، از ایشان درخواست شد هر چند آماده سازی شهرک تمام نشده است اما برای تسریع در بهره برداری، اولین پلاک از شهرک با قیمت برآوردی برای یک سرمایه گذار که مشتاق احداث اولین واحد می باشد، واگذار شود تا ضمن آماده سازی داخلی شهرک، عملیات احداث اولین واحد هم شروع شود.

وی افزود: با موافقت مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایران و همچنین مدیر عامل استان، اولین پلاک به زودی به یک صاحب سرمایه  اسکویی واگذار می شود تا با اخذ مجوزهای لازم اولین واحد فرآوری محصولات کشاورزی که مهمترین پتانسیل شهرستان می باشد، احداث شود.

فرماندار اسکو در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت آماده سازی شهرک گفت: با حرکت جهادی که مدیر عامل محترم شهرک انجام داده در حال حاضر همزمان با آماده سازی مسیر ورودی، یک پیمانکار نیز در حال آماده سازی داخلی شهرک می باشد و با دومین پیمانکار هم تا هفته های آتی قرارداد منعقد خواهد شد. همچنین بر طبق توافقات انجام شده با شرکت گاز و برق استان، عملیات انتقال تاسیسات هم بزودی آغاز خواهد شد.

محمدزاده در پایان با مدیریت جهادی تلاش می کنیم اولین فاز شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو در حداقل زمان ممکن به چرخه تولید و اشتغال وارد شود.


9302280
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است