سیاسی 19:55 - 03 آبان 1393
سقز - ایرنا - فرماندار جدید سقز گفت: به نظرات کارشناسی، علمی و پژوهشی اعتقاد کامل دارم و بر مبنای تصمیم گیری خرد جمعی و از طریق مشورت در جهت توسعه همه جانبه شهرستان سقز تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز شنبه در آیین معارفه خود به عنوان فرماندار جدید شهرستان سقز، افزود: به همه دیدگاه های سیاسی احترام می گذارم و معتقدم همه فکرها متعلق به این کشور است و افرادی که در کردستان در حال خدمت به مردم هستند دغدغه توسعه استان را دارند و دلسوز مردم کردستان هستند.



وی گفت: به عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید خود را موظف به اجرای سیاست ها، رویکردها و برنامه های دولت می دانم و به تصمیم گیری براساس خرد جمعی و مشارکت گروهی اعتقاد دارم.



وی تلاش برای حفظ وحدت و انسجام و منافع ملی و استانی، واقع بینی، واقع نگری و پاسخگو بودن، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را از جمله دیدگاه های مدیریتی خود بیان کرد.



ورمقانی گفت: معتقدم توسعه حل مشکلات امروز مردم و توجه به نسل های آینده است.



او ارتقای سطح کیفی زندگی مردم روستایی و شهری، مبارزه با فساد و حذف موانع بر سر راه خدمات رسانی به مردم را از دیگر برنامه های خود دانست و گفت: تعامل با رسانه ها و خبرنگاران در راستای نیل به اهداف در سرلوحه کاری بنده قرار دارد.



فرماندار جدید سقز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در کردستان از دولت مطالبه غیرمنطقی نداشته و نخواهیم داشت و نظام جمهوری اسلامی هرآنچه در توان داشته برای کردستان انجام داده اما نیاز به کار و تلاش بیشتری برای جبران عقب ماندگی ها داریم.



ورمقانی با تاکید بر اینکه کسی منکر خدمات نظام جمهوری اسلامی در کردستان نیست، افزود: ما مسوولان همواره به مردم تکیه کرده ایم و به خوبی از سوی مردم نیز جواب گرفته ایم.



وی شرکت گسترده مردم کردستان در انتخابات و رای به دکتر روحانی را به معنی قبول نظام از سوی مردم کردستان دانست و گفت: مردم کردستان در حالی که نیمه پر لیوان را می بینند و قدرشناس خدمات رسانی نظام به استان هستند حق دارند نیمه خالی را نیز مطالبه کنند.



فرماندار سقز تلاش برای حمایت از نسل جوان، نخبگان، سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیردولتی، بخش خصوصی و تعاونی را از دیگر برنامه های خود دانست و گفت: در جهت حمایت از سرمایه گذاری از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.



وی بها دادن به نیروی انسانی و حمایت از نخبگان به منظور تولید فکر و علم را از دیگر برنامه های خود دانست و گفت: برای اجرای برنامه های خود نیاز به همراهی و همفکری تمام مردم و نخبگان داریم.



فرماندار جدید سقز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح رزومه کاری خود نیز پرداخت و گفت: 25 سال در سطوح مختلف مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده ام که 15 سال اول آن را در کردستان در جهاد سازندگی، شرکت جهاد نصر، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی فعالیت کرده ام و 10 سال اخیر را نیز در تهران به عنوان مدیرکل فنی مهندسی سازمان تعاون روستایی کشور به فعالیت مشغول بودم.



فرماندار سقز از حسن نیت وزیر کشور، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان برای سپردن سکان فرمانداری سقز قدردانی کرد و گفت: برای خدمت به مردم شهرستان سقز وارد این شهرستان شده ام و قول می دهم به اعتمادی که به من کرده اند خیانت نکنم.



وی در پایان گفت: ما به عنوان مدیران دولت وظیفه خدمتگزاری به آنان را داریم و نباید برای این خدمات رسانی بر سر کسی منت بنهیم.



پیش از علی اکبر ورمقانی ، نادر فخری به مدت دو سال مسوولیت فرمانداری شهرستان سقز را به عهده داشت.ک/2



346/533

انتهای پیام /*


5037774
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر محرابیان گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سکینه سادات پاد گفت: دشمن برای بحث حجاب برنامه داشته و ما نمی‌توانیم بدون برنامه با این دشمن که به دنبال اقدامات هنجار شکنانه است رقابت کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سکینه سادات پاد گفت:دشمن برای بحث حجاب ما برنامه داشته و ما نمی‌توانیم بدون برنامه با این دشمن که به دنبال اقدامات هنجار شکنانه است رقابت کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران، با «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کردند و جهانگیری در این دیدار گفت: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران و دهه گمشده اقتصاد ایران بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است