استانی 09:53 - 08 آذر 1400
ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه "مسعود مصطفی جوکار" نایب قهرمان المپیک و مربی ملایری، طی حکمی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح معرفی شد، گفت: این ورزشکار با توجه به داشتن سابقه درخشان و تجارب ارزنده در مربیگری تیم های ملی طی حکمی از سوی فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح انتخاب شد.

مربی ملایری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح کشور شد

به گزارش ایسنا؛ حمیدرضا سپهری نیا در این رابطه افزود: جوکار با تلاش شبانه روزی خود توانست این تیم را برای حضوری قدرتمند در سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان (سیزم) آماده کند.

وی با اشاره به اینکه این تیم توانست در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات بایستد، مصطفی جوکار را از چهره‌های ماندگار و از سرمایه‌های ارزشمند ورزش کشور دانست.

سپهری نیا در ادامه به نایب قهرمانی "شکرالله جعفری" دونده پیشکسوت ملایری در مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور جایزه بزرگ گرامی داشت هفته بسیج با نام جام شهدای سلامت به میزبانی تهران بزرگ برگزار شد.

این مقام مسئول افزود: جعفری پیشکسوت با اخلاق و دونده خوش نام ملایری با شرکت در این دوره از مسابقات به همراه تیم استان همدان در ماده ۱۵ کیلومتر در رده سنی ۷۰ سال موفق به کسب مدال ارزشمند نقره شد و با اقتدار بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راهیابی ورزشکار ملایری به مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور انتخابی بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: در حکمی " تینا لطیفی" از ملایر برای حضور در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین انتخاب و معرفی شد.

سپهری نیا بیان کرد: تینا لطیفی با درخشش خود در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان استان در حکمی از سوی هیئت ووشو استان همدان برای حضور در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین انتخاب و معرفی و همراه تیم استان به این مسابقات اعزام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر یادآورشد: مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور انتخابی بازی‌های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ در دو بخش سانداو تالو به میزبانی جزیره قشم شهر درگهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام


11341608
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است