استانی 18:12 - 21 بهمن 1394
نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و آیت الله باریک بین نمایند مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام های جداگانه از مردم ولایت مدار استان برای حضوری گسترده در راهپیمایی جشن انقلاب دعوت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در پیام حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان آمده است: راهپیمایی 22 بهمن هر سال اولا شکر گزاری عملی مردم به این نمعمت گرانقدر و ثانیا بازخوانی عملی آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی است .


این بازخوانی در قالب شعارهایی است که همچون ذکر ، یادآور موضع انقلاب نسبت به استکبار جهانی ، نفاق دخلی و اعلام همبستگی با مستعضفان جهان است.



در ادامه این پیام آمده ، به یاری خدا مردم عزیز استان حماسه ای دیگر را در صحیفه تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.



در پیام فریدون همتی استاندار هم آمده است: اینجانب ضمن پاسداشت حماسه ی دوران ساز یوم الله 22 بهمن از عموم مردم انقلابی و شهیدپرور استان دعوت می کنم با شرکت در این جشن بزرگ یکبار دیگر حضور دشمن شکن خود را در معرض دید جهانیان قرار دهند که این حضور مقدمه ای برای مشارکت حداکثری شما مردم زمان شناس در حماسه سیاسی هفتم اسفند باشد.



آیت الله باریک بین نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هم از مردم غیور و ولایی استان دعوت کرد همچون گذشته با حضور یکپارچه ، حداکثری و وحدت بخش خود در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خلف صالحش مقام معظم رهبری مدظله العالی ، حماسه ای ماندگار و باشکوه خلق کنند.


انتهای پیام/ع




7672815
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است