استانی 21:31 - 23 مرداد 1399
نماینده مردم یزد در مجلس:
ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نشر اخبار امید بخش به معنای پرهیز از بیان واقعیت‌ها نیست و این مهم باید سرلوحه تمام اصحاب رسانه قرار گیرد گفت: عملکرد خبرگزاری ایسنا در بیان مطالبات مردم قابل تحسین است.

نشر اخبار امیدبخش مهمترین راهکار رسانه‌ای برای مقابله با استکبار است

«محمدصالح جوکار» در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران-منطقه یزد،که به منظور بزرگداشت روز خبرنگار انجام شد، آموزش خبرنگار در سرویس‌های مختلف خبری را یکی از ویژگی‌های اجرایی در خبرگزاری ایسنا دانست و اظهار کرد: امروز ایسنا در بحث آموزش خبرنگاران حرفه‌ای به خوبی عمل کرده و این مهم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خبرگزاری ایسنا، افزود: تهیه و انتشار اخبار امید بخش از جمله مهمترین رسالت رسانه‌های حرفه‌ای و در تراز انقلاب است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متأسفانه امروز در کشور جریان آزاداطلاع رسانی نداریم، گفت: جریان اطلاع رسانی امروز در غرب زیر سایه صنایع بزرگ نظامی و نفتی در حال فعالیت است که مانع اثرگذاری این مهم می‌شود.

جوکار با بیان این‌که غربی‌ها به دنبال تغذیه فکری تمام دنیا بر اساس ایده‌های لیبرال دموکراسی هستند، تصریح کرد: نظام جریان اطلاع رسانی آزاد در غرب به دنبال اطلاع رسانی گسترده و تغذیه فکری و جسمی باورهای خود در سطح جهان است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، تأکید کرد: امید آفرینی از جمله راهکارهای موثر رسانه‌ای برای مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای و شوم استکبار جهانی است.

این مسئول با بیان این‌که دشمنان به دنبال تهیه و نشر اخبار ناامید کننده در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: نشر اخبار امید بخش به معنای پرهیز از بیان واقعیت‌ها نیست و این مهم باید سرلوحه تمام اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به این‌که انتقاد سازنده و بیان مطالبات مردم باید در رأس فعالیت‌های رسانه‌ای کشور قرار گیرد، گفت: عملکرد خبرگزاری ایسنا در این خصوص قابل تحسین است.

انتهای پیام


10665975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است