استانی 16:50 - 06 مرداد 1396
امام جمعه کنگان:
بوشهر- امام‌جمعه کنگان گفت: استقرار یدک‌کش آتش‌خوار و بالگرد اطفای حریق در اسکله‌های استان ضروری است.

استقرار بالگرد اطفای حریق در اسکله‌های استان بوشهر ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگان با ابراز تاسف از حادثه تلخ جمعه گذشته در اسکله کنگان و ابراز همدردی با مال باختگان و حادثه دیدگان اظهار داشت: در کنار توسعه اسکله، استقرار یدک کش آتش خوار ، هلی کوپتر اطفای حریق و نیز خودروهای مجهز آتش نشانی در اسکله بندر کنگان برای حفظ جان و مال مردم ضروری است.

وی افزود: همانگونه که بارها در خطبه ها و جلسات اداری و دیدارها خواسته مردم را بازگو کردیم که اسکله چند منظوره کنگان جوابگوی نیازهای این شهر بندری نیست، بار دیگر هشدار می دهم اگر برای توسعه اسکله کنگان چاره اندیشی نشود در آینده نیز ممکن است شاهد حوادث تلخ تری باشیم.

امام جمعه کنگان با تاکید بر ضرورت بیمه اموال توسط مردم، اجتناب از فضاسازی ها و هتک حرمت مسئولان توسط عده ای سوء استفاده کن ، خواستار جبران خسارت مال باختگان و حادثه دیدگان شد.

محمودی با بیان اینکه در همان ابتدای حادثه با مقامات ارشد استان و فرمانداران شهرستان های مجاور تماس و خواستار کمک آنها شدم، با تقدیر از مردم بویژه جوانان و همه کسانی که به کمک مردم شتافتند، از حمایت و پیگیری های حضرات آیات صفایی بوشهری و حسینی بوشهری ، استاندار مردم ، مدیرعامل منطقه ویژه تشکر و از شهرداری و شورای شهر کنگان خواست با اتخاذ تدابیر مناسب به فکر مسکنی برای آرام کردن دردهای حادثه دیدگان باشند.

امام جمعه کنگان با اشاره به دیدار و نشست ریاست جمهوری اسلامی ایران با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، خوشحالی دوستان نظام و مایوس شدن دشمنان از این دیدار عنوان نمود: امروز وحدت و وفاق ملی از ضرورت های اصلی کشور است.

وی با تبریک دهه کرامت و روز تجلیل از امامزادگان گفت: به تعبیر آیت الله مکارم ، امامزادگان پناهگاه مردم و مبلغان خاموش اند و شهرهایی که امامزاده ندارند شهدا امام زادگان آن دیار اند.

وی با اشاره به شعار سال  با بیان اینکه در حوزه اشتغال باید اقدام جهادی کرد به برخی تغییرات انجام گرفته در این حوزه در شهرستان اشاره و بیان کرد: برخی مسئولان نبایستی با اقدام شتاب زده مردم این خطه را نگران و در عزل و نصب ها سلیقه ای عمل کنند.

امام جمعه با محکوم کردن تحریم های ظالمانه آمریکا و لزوم هوشیاری مردم و به ویژه مسئولان به جنایات وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه مسجد الاقصی اشاره و با محکوم کردن این جنایات خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با این رژیم و نیز تداوم مبارزه جهانی با صهیونیست ها شد.

لازم به ذکر است نمازگزاران کنگانی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی، جنایات رژیم ظالم صهیونیستی را محکوم کردند.


9301968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است