بین‌الملل 11:10 - 25 تیر 1399
کانیه وست، رپر آمریکایی که کمتر از دو هفته پیش از تصمیم خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داده بود، کنار کشید.

"کانیه وست" نیامده از انتخابات آمریکا کنار کشید!

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ کانیه وست تیمی را به استخدام درآورده بود تا او را به عنوان نامزد حزب ثالث در فلوریدا و چندین ایالت دیگر معرفی کنند اما اکنون پایان کار این گروه به آن‌ها اعلام شده است.

استیو کرمر، استراتژیست‌ انتخاباتی که از سوی وست استخدام شده بود، گفت: او کنار کشید. با این حال تا لحظه اتخاذ این تصمیم هنوز ۱۸۰ نفر در تیم انتخاباتی وست کار می‌کردند.   

این رپر ۴۳ ساله هنوز به صورت علنی درباره ادامه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صحبتی نکرده است.

انتهای پیام


10619786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز محاکمه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دادستان نیویورک دونالد ترامپ را به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور متهم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی برخورد دو بالگرد نظامی با یکدیگر در مالزی مرگ هر ۱۰ سرنشین در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان، تایید شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تایید کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافی که تعیین کرده بود نرسیده است و این معنایی جز شکست ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انگلیس با دنباله روی از آمریکا، برنامه‌هایی را برای ارائه بزرگترین بسته کمک نظامی لندن به کی‌یف اعلام کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مدیر اجرایی اتاق فکر هنگ کنگ معتقد است آمریکا به عنوان بزرگترین تامین کننده سلاح در جهان نمی‌تواند حامی صلح و آرامش باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران غیرقانونی که به این کشور وارد شدند را به روندا امضا کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران غیرقانونی که به این کشور وارد شدند را به روندا امضا کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت آینده [منطقه]پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره شمالی با نظارت و هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور رزمایش‌های شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه مصری در تشریح پیام‌های پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، نوشت پاسخ ایران زلزله‌ای را در داخل رژیم اشعالگر به وجود آورد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است