استانی 20:58 - 11 بهمن 1393
در ایام دهه فجر انجام می‌شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 142 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

افتتاح متمرکز 142 پروژه عمرانی و اقتصادی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها بالغ بر 670 میلیارد ریال است که با حضور استاندار گلستان در 15 بهمن ماه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌هایی که بهره‌برداری خواهد شد بیشترین تعداد پروژه در استان است به تخصیص خوب اعتبارات پروژه‌های تملک‌دارایی اشاره کرد و افزود: مدیران باید تمام تلاش خود را برای جذب کامل اعتبارات کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس همچنین خاطرنشان کرد: پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران چراغ راه بشریت و یک نمونه عینی و اجرایی از اراده رهبری و خواست ملت در اجرای حکم خدا در تمام کره زمین و در طول تاریخ بوده است.

اجرای 300 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در گنبدکاووس

حمیدی با تاکید بر مردمی برگزار شدن آیین‌های بزرگداشت ایام دهه فجر به پیشنهاد 300 برنامه فرهنگی هنری ورزشی ویژه این ایام اشاره کرد، اظهار داشت: از بین این برنامه‌ها 106 برنامه محوری است که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس افزود: تعداد برنامه‌های محوری بزرگداشت ایام دهه فجر نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی رژه خودرویی بسیج را از برنامه‌های محوری در روز 12 بهمن ماه برشمرد و یادآور شد: همایش بزرگ بانوان شرق استان در مصلی امام جعفر صادق(ع) با حضور استاندار استان گلستان روز 15 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

امام جمعه  گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: آزادی و استقلال بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند نصیب ملت مسلمان ایران کرده است.

همه ما باید قدر انقلاب اسلامی و شکرگذار این نعمت الهی باشیم

حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: این پیروزی با رشادت مردم بزرگ ایران به رهبر هوشمندانه امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی محقق شد همه ما باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: داشتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یعنی فراهم شدن فرصت مناسب برای خدمت به مردم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های مختلف دهه مبارک فجر گفت: امسال از میان 300 برنامه پیشنهادی کمیته‌های مختلف 106 برنامه محوری در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی فتحی افزود: علاوه بر این برنامه‌های محوری، دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان نیز برنامه‌های دیگری را در این ایام در ادارات، نهادها و ... اجرا خواهند کرد.

وی از همه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان خواست در برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر حضوری پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/2307/ش30


5744847
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است