استانی 00:23 - 17 آذر 1400
ایسنا/البرز رئیس دانشگاه آزاد صفادشت گفت: به شما دانشجویان توصیه می‌کنم که درکنار خواندن درس‌های دانشگاهی از گذراندن دوره‌های مهارتی غافل نشوید تا بتوانید پس از پایان تحصیلات در بحث اشتغال موفق‌تر عمل کنید.

اعتماد به جوان‌ها نتیجه می‌دهد

به گزارش ایسنا، عبدالله قاسمی‌پیربلوطی در مراسم رونمایی از المان شهید تهرانی‌مقدم و جشن روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر یادآور به خاک و خون کشیده‌شدن سه دانشجوی فرهیخته‌ میهن، به دست دژخیمان پهلوی است که در اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به پا خاسته بودند و این روز، روز دانشجو نام گرفت و سندی بر استکبارستیزی و حق محوری دانشجویان ایرانی شد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه‌های چند بعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمنان، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه و مومن و بصیر خود متکی است و به آن می‌بالد؛ دانشگاهیانی که شهدایی چون فخری‌زاده، شهریاری و تهرانی‌مقدم و دیگر شهدای جهاد علمی را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.

این مسئول در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: از شما عزیزانم  می‌خواهم، امروز  که در سایه سنگین کرونا و جنگ اقتصادی با دشمنان روزگار می‌گذرانیم، همه تلاشتان بر این باشد که همچون گذشته در سنگر علم و دانش بدرخشید  و از بنیه و توان علمی بسیار زیادی بهره‌مند شوید و فعال‌تر و با نشاط‌تر از دیگر روزها بر همه چالش‌ها و مشکلات غلبه کنید.

قاسمی‌پیربلوطی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید با روحیه با نشاط و فعال در حوزه‌های مختلف جامعه اثرگذار باشند، تصریح کرد: هم‌افزایی و مشارکت تشکل‌های دانشجویی که با دیدگاه‌های مختلف در سطح دانشگاه در حال فعالیت هستند می‌تواند تاثیر مطلوبی در برنامه‌ها داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد صفادشت در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در راستای بهبود و ارتقای کیفی و جامع‌نگرشدن آموزش دانشجویان در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، خاطر نشان کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری دوره‌های مهارت‌محور است که تعامل بین دانشجو، استاد و بازار کار را تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون استقبال دانشجویان برای شرکت در این دوره‌ها بسیار خوب بوده است، گفت: این دوره‌ها در حوزه مدیریت و طب سنتی برگزار شده است و به زودی دوره‌های جدید نیز برگزار خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: به شما دانشجویان توصیه می‌کنم که درکنار خواندن درس‌های دانشگاهی از گذراندن دوره‌های مهارتی غافل نشوید تا بتوانید پس از پایان تحصیلات در بحث اشتغال موفق‌تر عمل کنید.

قاسمی‌پیربلوطی در پایان ضمن یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است، گفت: هیچ جامعه‌ای، جز با تکیه بر نیروی جوانان خود، در مسیر تکامل پیش نرفته و هرجا جوانان ورود کرده‌اند کارها به درستی پیش رفته است بنابراین ما باید همچون دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کنیم و برای انجام کارها به آنها میدان بدهیم.

انتهای پیام


11355480
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است