استانی 14:39 - 06 مرداد 1395
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل شهادت سرباز انتظامی بخش بمپور شهرستان ایرانشهر امروز در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: عامل شهادت سرباز انتظامی بخش «بمپور» در استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و طی عملیات تخصصی دستگیر شد.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران انتظامی «بمپور‌» در ساعت 17 مورخ 3 مرداد سال جاری در حین اجرای مأموریت و کنترل خودروهای عبوری برای استقرار نظم و امنیت بوده که راننده یک دستگاه پژو 405 با سرعت زیاد به ایستگاه بازرسی مأموران نزدیک شده و ضمن عدم توجه به دستور پلیس، با یکی از سربازان وظیفه با نام «حامد گنابادی» برخورد می‌کند و از محل متواری می‌شود.


وی ادامه داد: متأسفانه این سرباز در اثر شدت جراحات وارده و بعد از طی مراحل درمان در بیمارستان به شهادت رسید.


سردار رحیمی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با پایش‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، بامداد امروز (6 مرداد) عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی را در حالی که با استفاده از خودرویی که در زمان حادثه از آ‌ن استفاده کرده بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این فرد دارای سوابق کیفری بوده، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به شهادت رساندن سرباز انتظامی بخش بمپور اعتراف کرد.


سرباز وظیفه حامد گنابادی سوم مرداد جاری حین انجام وظیفه در ایستگاه ایست و بازرسی بمپور به شهادت رسید .


انتهای پیام/پ

8065398
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است