استانی 15:24 - 08 فروردین 1394
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت در سال جدید در عمل و حوزه کاربردی اتفاق می‌افتد تا خدمت‌گزاران دولت بتوانند رضایت عموم مردم را فراهم کنند.

همدلی و همزبانی دولت و ملت امسال در عمل اتفاق می‌افتد

جواد زنجانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت با همدلی و همزبانی بستر و زمینه‌ای را فراهم کرده تا دولت و ملت در کنار هم و در یک مسیر بتواند در رفع مشکلات و نارسایی‌های کشور به ویژه در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی گام‌های جدی و اساسی را بردارند.

وی عنوان کرد : این پیام نوروزی مقام معظم رهبری حکایت از اتحاد و انسجام واقعی دارد که باید در عمل شاهد به نمایش گذاشته شدن ٱن باشیم تا یک فرصت‌سازی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی عینیت یافته و تحقق بیابد.

زنجانی رویکرد دولت یازدهم را یک رویکرد مردم مدارانه بر اساس و معیار عقلانیت و پیشبرد درست اهداف و برنامه‌ها توصیف کرد و گفت: خادمان و تلاشگران عرصه عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور بر این باورند که با پشتیبانی و حمایت مردم هم در عرصه داخلی وهم عرصه خارجی می‌توان به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست پیدا کرد که قطعا حرکت همسو و همراه دولت و مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کرده و انقلاب اسلامی را به یک نقطه صیانتی بکشاند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: مردم همواره در فراز و نشیب‌های انقلاب در صحنه حاضر بودند و دولت با درک درست از مطالبات آنها بستر تحقق اهداف را فراهم کرده که قطعا امسال نیز با توجه به فرایشتام مقام معظم رهبری تحقق این همدلی و همزبانی بیش از گذشته مورد توجه و دقت نظر است.

زنجانی بیان کرد: تا زمانی که دولت و ملت در کنار هم باشند نظام اسلامی از هر گونه توطئه، هجمه و تهدید بیگانگان در امان خواهد بود و انقلاب اسلامی به یک نقطه تکاملی دست پیدا خواهد کرد که اسباب حیرت و تعجب دشمنان نیز فراهم می‌آید.

وی افزود: در سالی که مزین به عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی است هم خدمتگزاران در سنگر خدمت‌رسانی و هم مردم در پشتیبانی از مسئولان دلسوز باید از هیچ تلاش و جدیتی فرو نگذارند و در صحنه عمل نمود این همدلی و همزبانی را نشان داده و کشورمان را از وضعیت پیش آمده به سمت شرایط مطلوب سوق دهند.


6106878
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است