استانی 21:32 - 21 آذر 1398

اجرای ۱۷۵ هزار طرح اقتصاد مقاومتی در کشور/۳۰۰ هزار شغل ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهرایی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه ۴۰ هزار پروژه محرومیت زادیی از بهمن ماه سال گذشته در سراسر کشور آغاز کرده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ هزار پروژه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار پروژه دارای پیشرفت ۹۰ درصدی هستند، افزود: ۲۷ هزار پروژه محرومیت زدایی سپاه نیز در سه استان خراسان جنوبی، کردستان و همدان افتتاح و بهره برداری شده و ۱۰ هزار پروژه دیگر نیز طی ماه های آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه های مابقی مانده در روزهای آتی، تصریج کرد: سپاه در کنار اجرای ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی، راه اندازی صندوق قرض الحسنه و توجه به اجرای طرح‌های صنایع تبدیلی با هدف اشتغالزایی را نیز دنبال می کند.

وی ادامه داد: تاکنون در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد کسب و کارهای خرد بسیج سازندگی ۱۷۵ هزار طرح در ۲۰ عرصه را با ایجاد ۳۰۰ هزار شغل اجرایی کرده است.

زهرایی با تأکید بر اینکه همه شغل های ایجاد شده پایدار نیستند، گفت: پایدارسازی شغل ها نیازمند مدیریت زنجیره ارزش است. نیازد داریم که در زنجیره ارزش و رسته های شغلی بدون نگاه تصدی‌گری و تنها با نگاه تسهیل‌گری همکاری و مشارکت داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر به دنبال برند سازی، نمانام سازی و ایجاد بازار برای فروش هستیم.


10317678
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است