اجتماعی 13:45 - 27 آبان 1398
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که حقوق کلیه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از طریق بانک سپه پرداخت خواهد شد.

اجرای طرح «سرباز کارت» برای واریز حقوق سربازان

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری درباره طرح تجمیع حسابهای بانکی کارکنان وظیفه، اظهارکرد: در راستای اجرای ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت حقوق و مزایای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، طرح سرباز کارت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح، کلیه کارکنان وظیفه که از ۱۸ آبان ماه  مشغول به خدمت شده‌اند به صورت یکپارچه از طریق بانک سپه حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند.

مهری با بیان اینکه  سربازکارت فقط تا پایان خدمت سربازی اعتبار دارد، گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده پس از ثبت درخواست اعزام به خدمت، مشمولان از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، اطلاعات آنان به سیستم بانک سپه منعکس و پس از افتتاح حساب، شماره حساب مشمولان به سامانه وظیفه عمومی منتقل می شود و سربازان می توانند با مراجعه به یکی ازشعب بانک سپه سراسر کشور، کارت عابر بانک خود را دریافت کنند.

براساس اعلام سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: علاوه بر حقوق سربازان، سایر هزینه‌ها مانند هزینه سفر، جیره بین راهی و غیره کارکنان وظیفه نیز به حساب بانک سپه آنان واریز می شود.



انتهای پیام


10296336
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است