استانی 07:02 - 11 بهمن 1393
رئیس اداره آب و فاضلاب فریدن:
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فریدن گفت: با حفر چاه در شهرستان فریدن کمبود آب شرب محله آشجرد داران و دامنه در سال‌های آینده برطرف می‌شود.

کمبود آب شرب شهر دامنه برطرف می‌شود

مهدی اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با بیان اینکه انجام مطالعات ژئوفیزیک جهت بررسی محل حفر چاه آب شرب با کیفیت مطلوب در شهرستان فریدن پایان یافت اعتبار این عملیات را بالغ بر 260 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این اعتبار از محل اعتبارات عمرانی آبفا فریدن و به صورت پیمانی انجام شد.

وی با بیان اینکه این عملیات به منظور بررسی سفره‌های آب زیرزمینی سالم و با کیفیت در منطقه فریدن انجام شد، تصریح کرد: مشاور مربوطه چندین نقطه در اطراف شهرهای داران و دامنه را مورد بررسی قرار داد و پس از انجام عملیات میدانی و سپس تحلیل داده‌های میدانی، نتیجه مطالعات در اختیار آبفا منطقه فریدن قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی این مطالعات چندین محل با ذکر اولویت جهت حفر چاه به آبفا فریدن معرفی شد که اولویت اول در ضلع جنوبی محله آشجرد شهر داران قرار دارد.

اصفهانیان با اعلام این مطلب که با حفر چاه در این محل کمبود آب شرب محله آشجرد داران و دامنه در سال‌های آینده مرتفع خواهد شد، اضافه کرد: خشکسالی‌های اخیر در شهرستان فریدن سبب کاهش سطح آب چاه‌های این شهرستان و کاهش تولید آب شرب این شهرستان شده است که با حفر چاه جدید این مشکل برطرف خواهد شد.    


5737360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است