استانی 15:42 - 29 فروردین 1400

اهدای بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک های مردمی و صدقه توسط مردم کاشان

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه چهار هزار و ۸۵۰ مدد جو در قالب سه هزار و ۹۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان هستند، اظهار داشت: ۱۹۲ مورد وام خودکفایی با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۹ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به مددجویان امداد و اقشار نیازمند پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۳۵ دوره آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در سال گذشته برای مددجویان برگزار شد، ابراز داشت: ۴۰ نفر از مددجویان نیز توانستند جذب بازار کار شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم نوع دوست کاشان در قالب کمک‌های مردمی و صدقه بیش از ۲۵ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای ۷۱ نفر مساعدت در تأمین جهیزیه نوعروسان انجام شد.

وی از تعمیر و تکمیل ۹۸ مورد از منزل و مسکن مددجویان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: برای دو خانواده هم با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال منزل احداث و یا خریداری شد.

تأمین لوازم خانگی برای ۱۱۲ خانواده نیازمند

شیخ استرکی از تأمین لوازم خانگی برای ۱۱۲ خانواده نیازمند با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: در مورد اجاره مسکن مددجویان نیز از ۱۱۵ مورد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال در سال ۹۹ حمایت‌های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ یتیم زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در سال گذشته تحت پوشش طرح محسنین قرار گرفتند، افزود: در مورد کمک هزینه‌های فرهنگی در قالب کانون، خوابگاه، هزینه تحصیل و غیره نیز بیش از سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال سال گذشته به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.


11030806
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است