ورزشی 05:16 - 10 آبان 1393
رئیس انجمن بدمینتون ناشنوایان:‌
علیزاده بیان کرد: تیم ملی بدمینتون ناشنوایان در نخستین تجربه 14 آبان ماه عازم مسابقات آسیایی چین تایپه می‌شوند.

علیزاده رئیس انجمن بدمینتون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بدمینتون ناشنوایان در نخستین تجربه، آبان ماه سال جاری عازم رقابت‌های چین تایپه می‌شوند ملی پوشان بدمینتون ناشنوا برای حضور در این مسابقات در اردوی آمادگی بسر می‌برند تمرینات ملی پوشان زیر نظر علی رضا الحاقی سرمربی تیم انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوا بیش از این در رشته بدمینتون فعال نبوده است. با برنامه‌ری‌های مستمر و دقیق برگزاری فراخوان‌های بسیار ورزشکاران و علاقمندان این رشته را شناسایی کردیم وبا برگزاری مسابقات مختلف نفرات برترو مستعد را شناسایی کردیم.

 

علیزاده ادامه داد: تیم ملی بدمینتون ناشنوایان 14 آبان ماه مسابقات آسیایی چین تایپه را پوشش دارند. ملی پوشان برای  آمادگی در این رقابت‌ها از ماه‌های گذشته اردوهای خود را برپا کرده اند. اردوهای ملی پوشان بصورت مستمر و فشرده تا اعزام تیم ملی ادامه می‌یابد البته اردو ملی پوشان روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی تعطیل است.  

 

وی ادامه داد: مسابقات آسیایی بدمینتون چین تایپه با حضور و شرکت 8 تیم برگزار می‌شود و تیم ملی مردان و زنان بدمینتون ناشنوایان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند تیم ملی مردان با سه ورزشکار و تیم ملی بانوان با سه ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. اردوهای تیم ملی با 10 بدمینتون باز برپا شده است و در ادامه اردوها نفرات برتر انتخاب و سایر افراد از اردو حذف شدند.



علیزاده افزود: انجمن بدمینتون ناشنوایان از حریفان آسیایی شناخت کلی دارد. از آنجایی که تیم ملی بدمینتون ناشنوایان تا کنون در رقابت‌های برون مرزی تجربه‌ای ندارند لذا از سطح آمادگی حریفان شناخت کافی در اختیار نداریم.  

 

وی افزود: اردوهای تیم‌های ملی بدمینتون مردان و زنان ناشنوا بصورت مجزا برپا می‌شود. بانوان ملی پوش زیر نظر نگین امیری‌پور تمرینات آمادگی را انجام می‌دهند.

 

علیزاده افزود: در حال حاضر ریاست انجمن بدمینتون ناشنوایان را برعهده داند و احتمال حضورم در انجمن بدمینتون پیوند اعضا نیز زیاد است البته تا کنون حضورم در ریاست انجمن بدمینتون پیوند اعضا قطعی و رسمی نشده است.

 

انتهای پیام/


5085652
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است