استانی 07:27 - 01 مرداد 1397

نحوه شرکت دانشجویان خوزستانی پیام نور در طرح ضیافت اندیشه ۹۷

مجتبی مروج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس طرح نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دروس گروه معارف که در ترم تابستان توسط دانشگاه پیام نور ارائه نمی‌شود در قالب طرح ضیافت اندیشه اجرا و به دانشجویان ارائه خواهد شد.

وی افزود: هرچند استان خوزستان به دلیل گرمای بالای دما جزو مجریان دوره حضوری این طرح نیست اما برای رفاه حال دانشجویان تمهیداتی اندیشیده شده و بر اساس این طرح دانشجویان می‌توانند حداکثر ۲ عنوان درسی از گروه معارف را در قالب طرح ضیافت اندیشه اخذ و اقدام به گذراندن این دروس کنند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان خاطرنشان کرد: به این منظور دانشجویان پیام نور در هنگام انتخاب واحد در سیستم گلستان باید بسته به تعداد دروس انتخابی در طرح ضیافت اندیشه اقدام به اخذ تنها ۴ یا ۶ واحد کرده و ۲ یا ۴ واحد دروس معارف را از طریق شرکت در این طرح بگذرانند.

مروج ادامه داد: دانشجویان با مراجعه به سایت ec.nahad.ir باید در یک یا نهایت دو درس گروه معارف ثبت نام و در کلاس‌ها و آزمون‌های مجازی آن شرکت و پس از کسب نمره قبولی گواهینامه مربوطه را از سایت مذکور دریافت کنند.

وی گفت: دانشجویان این گواهینامه‌ را پس از تعطیلات تابستانه و بازگشایی دانشگاه‌ها و از تاریخ ۱۳ مردادماه به معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل خود تحویل داده تا پس از ارسال آن به معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان، نمرات این دروس توسط کاربر ارشد در سیستم گلستان ثبت شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان در پایان با بیان اینکه هیچ اجبار و الزامی برای شرکت دانشجویان در این طرح وجود ندارد اظهار کرد: این طرح بیشتر به منظور رفاه حال دانشجویانی است که ترم آینده فارغ‌التحصیل خواهند شد و دارای بیش از دو درس باقیمانده از گروه معارف هستند.


9850670
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است