استانی 18:46 - 23 آبان 1397

برف و مه غلیظ در محور هراز

سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بارش نزولات آسمانی در محور هراز و فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف، مه غلیظ و کاهش دید افقی در برخی از محورهای هراز حاکم است و تردد باید با احتیاط انجام شود.

وی افزود: جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام جاده‌های استان، توصیه می‌شود لذا از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی محور هراز و فیروزکوه می خواهیم، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

محبی بیان داشت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این محور حتما قبل از شروع سفر استعلام های لازم را انجام داده تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه بارش برف در این محور تشدید شده است اظهار داشت: مسدود شدن محور هراز تا کنون در دستور نبوده است و به دلیل کم بودن تردد در این مسیر هیچ برنامه‌ای برای یک طرفه کردن هراز وجود ندارد.


9973534
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است