استانی 16:06 - 02 مهر 1396
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد 18 درصدی مصرف برق در ادارات و دستگاههای دولتی این استان اظهار نگرانی کرد.

رشد 18درصدی مصرف برق در اداره‌های کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

به گزارش ایسنا، داود راهزادی در دومین نشست کارگروه پدافند غیرعامل آب و انرژی استان  با بیان اینکه باید تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از این رشد بی رویه اتخاذ شود، افزود: متاسفانه رشد مصرف برق در اداره‌ها و دستگاههای اجرایی استان در شش ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته که این رشد نسبت به سال گذشته و حتی سال آینده نگران کننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار اشتراک با تعرفه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، بیان کرد: این در حالی است که تعرفه های خانگی 80 درصد مجموع اشتراکات برق در این استان را شامل می شود، اما متاسفانه میزان مصرف در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان از تمامی تعرفه ها اعم از خانگی، کشاورزی و تجاری بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر تدابیر ویژه ای برای کنترل مصرف برق در دستگاههای اجرایی و ادارات استان اندیشیده نشود بدون شک شاهد برخی مشکلات در سال آینده برای برخی از این مشترکین خواهیم بود.

راهزادی با تاکید بر نگرانی از افزایش مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: مراکز حیاتی و حساس شناسایی شده و باید تامین برق آنها کنترل شود. دستگاه‌های اجرایی که میزان مصرف برق آنها زیاد است باید خودشان نسبت به خرید مولدهای برقی و تامین برق از طریق انرژی خورشیدی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: براساس دستورالعمل‌های توانیر 25 درصد مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید توسط خود آن دستگاه تامین شود که متاسفانه این اتفاق تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد رخ نداده است.

همچنین شاهرخ کناری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تمامی دستگاهها باید در زمینه مدیریت مصرف حامل های انرژی نهایت همکاری را با شرکت های خدمات رسان داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه در برخی دستگاهها پدافند غیرعامل به نحوی که باید اجرایی شود اجرایی نشده که به طور حتم نظارتها برای اجرایی شدن شیوه های پدافندی در استان شدت خواهد گرفت.

انتهای پیام


9435299
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است