استانی 20:39 - 28 آذر 1393
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان صورت گرفت
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرسپولیس چرام صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد.

پرسپولیس چرام صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به نتایج رقابت‌های هفته پنجم سوپر لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: در این هفته و امروز تیم فوتبال فولاد یاسوج با نتیجه پرگل 4 بر یک تیم فوتبال ایران زمین بهمئی را شکست داد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازی دیگر، تیم یاسوجی شهدای جلیل موفق شد شکست هفته قبل خود مقابل پرسپولیس چرام را جبران کرده و با نتیجه 3 بر یک پیام سرآبتاوه یاسوج را شکست دهد.

این مسئول گفت: در دیداری دیگر تیم فوتبال ابوذر بوستان موفق شد تیم فوتبال ایرانیان گچساران را با نتیجه 3 بر دو شکست دهد.

موسوی افزود: در بازی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس چرام که این روزها روی نوار پیروزی و موفقیت قرار دارد توانست تیم خوب المپیک یاسوج را با 4 گل شکست دهد.

وی افزود: در دیگر بازی سوپر لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تیم فوتبال استقلال دهدشت با یک گل بر شهید بهزادی بهمئی غلبه کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نتیجه مسابقات لیگ برتر این استان از پرسپولیس چرام به عنوان صدرنشین جدید این مسابقات نام برد و گفت: تا این هفته بازی‌ها در کمال آرامش و با متانت از سوی بازیکنان و مربیان و داوران و هواداران برگزار شده است که از همه عوامل برگزاری این بازی‌های مهم از طرف هیئت فوتبال قدردانی می‌کنیم.

وی از هواداران فوتبال در استان خواست تا دو تیم حاضر در لیگ‌های کشوری یعنی نفت و گاز گچساران را در لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم دنا را در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حمایت کنند چرا که در برهه کنونی و با توجه به وضعیت جدول بیش از هر زمان دیگر نیاز به حمایت تماشاگر احساس می‌شود.


5450050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است