سیاسی 09:25 - 09 بهمن 1393
ایرنا نوشت:

سه سئوال از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری، وزیر اقتصاد را به مجلس می برد

وزیر امور اقتصادی و دارایی هفته آینده با حضور در صحن علنی به سه فقره سوال نمایندگان پاسخ می دهد ضمن اینکه بررسی دو درخواست تحقیق وتفحص نیز در دستور کار هفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان «علی طیب نیا » هستند تا با حضور در صحن علنی به سه فقره سؤال «حمید رسایی» ، «سیدمسعود میرکاظمی» و «سیدناصر موسوی لارگانی» نمایندگان تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و فلاورجان پاسخ دهد.

ضمن اینکه نمایندگان طی هفته آینده قرار است درباره گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سهام عدالت و نیز گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از برگزاری انتخابات هیأت مدیره اتاق تعاون مرکزی تصمیم گیری کنند.

بررسی گزارش کمیسیون ویژه در مورد سیاستهای اقتصاد مقاومتی و قوانین متناظر و پیشنهادهایی در خصوص نحوه اجرای آنها ، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد استنکاف وزیر آموزش و پرورش از اجرای قانون الحاق دوتبصره به ماده(17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش نیز از دیگر دستورات هفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان شده است.

این در حالی است که نمایندگان در هفته آتی سه طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ،طرح جامع حدنگار(کاداستر) و طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است را بررسی خواهند کرد.

لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن ،طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکتهای تعاونی روستایی،طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها و طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان هم در دستور کار نمایندگان در هفته آینده اعلام شده است.

نمایندگان در هفته آینده قرار است طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز،طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور و لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی را هم بررسی کنند.

طرح حمایت از صنعت برق کشور،طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده ،طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران،طرح اصلاح بند (ز) ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ،لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیاتهای انضباطی نیروهای مسلح از دیگر دستورات صحن علنی مجلس در هفته آینده اعلام شده است.

 

 

45231

 


5727125
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران، با «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کردند و جهانگیری در این دیدار گفت: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران و دهه گمشده اقتصاد ایران بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که برای شرکت در «دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه» در سن‌پترزبورگ حضور دارد، اهداف سفرش را تشریح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است