اجتماعی 11:40 - 22 مهر 1398
معاون عملیات ناجا اعلام کرد که میزان خروج و بازگشت زائران اربعین در پایانه‌های مرزی تقریبا برابر شده است.

برابری میزان خروج و بازگشت زائران اربعین در مرزها

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا در مورد وضعیت تردد در محورهای منتهی به چهار پایانه مرزی خاطرنشان کرد:‌ ترافیک در محورهای منتهی به پایانه‌ مرزی مهران پرتردد است و از هر دو محور چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت، عبور و مرور جریان دارد. به طوریکه ترددها برای ورود و خروج در پایانه مرزی مهران از شب گذشته برابر شده است.

وی با بیان اینکه طبق آمارها امروز تا به این لحظه ۴۱ هزار نفر ورود و ۲۴ هزار نفر خروج از مرز مهران را داشتیم گفت: روز گذشته نیز تقریبا ۱۱۸ هزار نفر از مرز مهران خارج و ۱۰۱ هزار نفر هم از مرز مهران وارد کشور شدند.



معاون عملیات ناجا به مرز شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: محور مرز شلمچه خلوت است و تردد خودروها به آسانی در حال انجام است و مشکلی نداریم. پایانه مرز شلمچه همانند مرز مهران است البته به خاطر اینکه اتباع خارجی از مرز شلمچه عبور می کنند در گیت‌های اتباع خارجی، تردد سنگین است. در مرز شلمچه نیز میزان رفت و برگشت زائران از روز گذشته برابری می کند و اکنون هم عبور و مرور به آسانی صورت می گیرد و مشکلی وجود ندارد.



ساجدی نیا که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد در مورد مرز چذابه نیز گفت: در مرز چذابه نیز مشکل خاصی برای تردد وجود ندارد.

وی در مورد افرادی که گذرنامه یا برگ تردد خود را گم کرده‌اند، گفت: ما هم در نجف اشرف و هم در کربلا کنسولگری داریم و افرادی که در داخل خاک عراق مدارکشان را گم کرده‌اند می توانند با مراجعه به کنسولگری های ما اقدام به گرفتن مدارک گم شده شان را کنند ولی اگر در بین راه افراد مدارکشان را گم کردند زمانی که به گیت‌های ما مراجعه کنند طبق هماهنگی هایی که با طرف عراقی منعقد شده آن ها این افراد را تحویل ما می دهند ما در همانجا پیگیری می کنیم و رسیدگی لازم انجام می شود.

 

انتهای پیام


10265935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خرابی برخی پله‌برقی‌های تهران تردد را برای شهروندان سخت کرده که برای کاهش این مشکل معاون فنی شهرداری تهران از نصب ۶۰ یونیت جدید پله‌برقی تا سه ماه‌آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است