ورزشی 10:10 - 12 تیر 1394
رییس انجمن تیر‌و‌کمان جانبازان و معلولان از احتمال غیبت زهرا نعمتی در مسابقات جهانی آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو 2016 خبر داد و گفت: اگر نعمتی در این مسابقات شرکت نکند، سهمیه پارالمپیک خود را از دست می‌دهد.

کهتری: زهرا نعمتی شاید اصلی‌ترین مسابقه کسب سهمیه پارالمپیک را از دست بدهد

محمد کهتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظها‌ر کرد: زهرا نعمتی از آنجا که قرار است برای کسب سهمیه المپیک مرداد ماه عازم مسابقات جهانی دانمارک شود و بلافاصله پس از این مسابقات در تورنمنت لهستان حضور پیدا کند، قطعا به خاطر خستگی و تداخل این تورنمنت با آلمان، دیگر توان شرکت در مسابقات جهانی آلمان که برای کسب سهمیه پارالمپیک است را نخواهد داشت. بنا‌بر‌این اگر نعمتی نتواند در مسابقات جهانی آلمان حضور پیدا کند سهمیه پارالمپیک را که بین 16 نفر اول در آلمان توزیع می‌شود را به راحتی از دست خواهد داد.

وی اظها‌ر کرد: در این زمینه ما سعی کردیم دخالتی نداشته باشیم و تصمیم نهایی را بر عهده خود وی بگذاریم که می‌خواهد مسابقات لهستان را که اهمیتی برای کسب سهمیه ندارد را انتخاب کند یا در آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک مبارزه کند.

کهتری خاطر‌ نشان کرد: البته به جز مسابقات جهانی آلمان، در آبان ماه نیز مسابقات آسیایی تایلند را نیز برای کسب سهمیه تیر و کمان پیش‌رو داریم، اما کسب سهمیه در این مسابقات شرایط خاص خود را دارد و تنها کسانی می‌توانند موفق به کسب سهمیه شوند که نفر اول آن رشته شوند، در حالی که در آلمان سهمیه پارالمپیک به 16 نفر برتر تعلق می‌گیرد. به هر صورت با عدم حضور نعمتی در مسابقات جهانی آلمان احتمال دارد از نظر کسب سهمیه پارالمپیک به ضرر وی تمام شود.

رییس انجمن تیر‌و‌کمان جانبازان و معلولان همچنین از اعزام تیم ‌ملی تیر‌و‌کمان به مسابقات جمهوری چک در پانزدهم تیرماه خبر داد و گفت: به این مسابقات 9 تیرانداز زن و مرد در رشته ریکرو و کامپوند اعزام خواهند شد که زهرا نعمتی به خاطر حضور در مسابقات جهانی دانمارک که مرداد ماه برای کسب سهمیه المپیک است، در تورنمنت چک حضور نخواهد داشت.

رییس انجمن تیر‌و‌کمان در‌ رابطه با علت تغییر کادر فنی این تیم و حضور یک مربی اوکراینی به جای حجت الله واعظی، گفت: برای این که خود را مجهز به علم روز تیر‌و‌کمان دنیا کنیم و یکسری مشکلاتی که در تکنیک کمانداران وجود داشت را بهبود ببخشیم، تصمیم گرفتیم که از وجود یک مربی اوکراینی که 16 سال سابقه مربیگری در تیم‌های ملی تیر‌و‌کمان را دارد، در راس تیم ‌استفاده کنیم.

کهتری در پایان اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جمهوری چک را به شرح زیر اعلام کرد:

ریکرو مردان: ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی

ریکرو زنان: راضیه شیر محمدی

کامپوند مردان: هادی نوری، کاظم تن و محمد کاکور

کامپوند زنان: سمیه عباسپور و فرزانه عسگری

انتها‌ی‌ پیا‌م


6684209
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است