فرهنگی‌هنری 20:25 - 01 مهر 1397

مردم خوزستان همیشه در صحنه‌های سرنوشت ساز سربلند بوده اند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی امشب در ابتدای ورود به شهرستان اهواز به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز اظهار کرد: حادثه اهواز حادثه ای تلخ بود که تمامی ملت ایران را متأثر کرد.

وی افزود: بعد از عزاداری های خوبی که ملت شریف ایران در دهه محرم در شهرهای کشور انجام و در آستانه هفته دفاع مقدس بودند و ملت برای جشن پیروزی خود جمع شده بودند این حادثه رخ داد.

تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری و تمامی مسئولان کشور از این حادثه متأثر شدند و قرار شد روز تشییع در این مراسم باشکوه شرکت کنیم تا حضور ما مرهمی بر دردهای مردم خوزستان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی بیان کرد: این حادثه شوم حاکی از این بود که متوجه باشیم دشمنان دست از سر ما بر نمی دارند و هرچه قوی تر شویم آنها بیشتر به دنبال آسیب زدن هستند.

وی عنوان کرد: این حادثه به همه مردم، خانواده های شهدا و مسئولان عالی رتبه خوزستان تسلیت عرض می کنم.

یادآور شد: این حوادث پیام دارد که دشمنان دست از سر ما بر نمی دارند و مردم خوزستان همواره از این صحنه ها سربلند بیرون آمده اند.

شهیدی در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه از خانواده شهدا دلجویی می شود، گفت: سرکشی و دلجویی از خانواده های شهدا در دستور کار این سفر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز فردا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از مقابل حسینیه ثارالله اهواز به سمت چهار راه زند تا گلزار شهدای بهشت آباد برگزار می شود. 

این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم و با شرکت مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود.

در حادثه تروریستی اهواز که صبح روز شنبه همزمان با رژه نیروهای مسلح توسط چهار تروریست مسلح با لباس مبدل صورت گرفت، ۲۴ نفر از مردم شهید شدند.

شهدای این حادثه تروریستی صبح فردا با حضور مردم در اهواز تشییع می شوند. همچنین نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان با صدور پیامی روز دوشنبه را در خوزستان عزای عمومی اعلام کردند.


9916585
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد سینما گفت: اکبر خواجوی با «پدرسالار» و اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شدند و همانطور که پدر سالار را زندگی کردیم، با عروسک هم زندگی می‌کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش نخست یادداشت کوتاهی از محمّدکاظم کاظمی، شاعر اهل افغانستان درباره هم‌وطن خویش، مهران پوپل آمده و در ادامه، چند شعر از پوپل، پدیده شعر افغانستان را مرور خواهیم کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هفتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی به شکر عملی و رابطه قناعت و شکر خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نورالدین خانزاده در فضل جدید سریال «نون‌.خ» روایت متفاوتی از مجموعه مختارنامه را مطرح کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است