وبگردی 00:16 - 27 آذر 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
آخرین وضعیت عمومی اکبر عبدی، ممنوعیت برگزاری تور شب یلدا و بازیگرانی که روحانی شدند از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور است.

آخرین وضعیت عمومی اکبر عبدی/ ممنوعیت برگزاری تور شب یلدا/ بازیگرانی که روحانی شدند

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه 26/09/1393 می‌آید:

* فروش زیرزمینی گوشت خوک در تهران

شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوشت: برخی مغازه‌های واقع در شهرک غرب، شهرک اکباتان و تعدادی از واحدهای صنفی حوالی خیابان بهار اقدام به فروش گوشت خوک می‌کنند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* بازیگرانی که روحانی شدند؛ از بهداد و گلزار تا شکیبایی و پرستویی

مجله مهر در مطلبی آورده است: بازیگران بسیاری پس از انقلاب اسلامی ایران در نقش یک روحانی ایفای نقش کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به خسرو شکیبایی، اکبر عبدی، پرویز پرستویی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا گلزار، حامد بهداد و محمدرضا فروتن اشاره کرد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* وضعیت عمومی اکبر عبدی رو به بهبود است+تصاویر

سایت مشرق نوشت: هنرپیشه محبوب کشور که چند روزی است در بیمارستان بستری است روز گذشته با صلاحدید پزشکان اقدام به پیاده‌روی در بیمارستان کرد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* برگزاری تور شب یلدا ممنوع شد+سند

سایت صبحانه خبر داد:اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران در بخشنامه‌ای به کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اجرای هرگونه تور تحت عنوان «شب چله»را ممنوع اعلام کرد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* فیلم/ بخش دوم افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران

خبرگزاری دانشجو بخش دوم فیلم جنجال‌سازی حامیان فتنه و افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران را منتشر کرد.

فیلم را اینجا مشاهده کنید.

* مشارکت مسلمانان استرالیا در مراسم یادبود قربانیان گروگانگیری+تصاویر

ابنا نوشت: در مراسم ادای احترام به قربانیان حادثه گروگان‌گیری در سیدنی که به کشته شدن دو تن از گروگان‌ها انجامید، زنان و مردان مسلمان سیدنی نیز حضور پیدا کردند و با اهدای گل، به آنان ادای احترام کرده و با بازماندگان ابراز همدردی کردند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* نابغه کشتی ایران آرتیست می‌شود+تصاویر

تی وی پلاس خبر داد: فیلمبرداری فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج با بازی علیرضا حیدری قهرمان کشتی ایران در سرمای 15 درجه زیر صفر اوکراین ادامه دارد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* برخورد حذفی اینستاگرام با کمپین «ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم»

سایت وبلاگ نیوز نوشت: مشارکت کاربران مسلمان شبکه‌های اجتماعی در کمپین «ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم» در اینستاگرام، باعث شد مدیریت این شبکه ضمن تذکر به مدیر این کمپین مبنی بر «رعایت قوانین اینستاگرام»، چند عکس از این صفحه را حذف کند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* نظر سید حسن نصرالله درباره حسن تهرانی‌مقدم

خبرآنلاین نوشت: سید حسن نصرالله درباره شهید تهرانی مقدم گفته بود: هر زنی که در لبنان با راحتی از شمال به جنوب یا بالعکس سفر می کند، این امنیت را مدیون حاج حسن آقای تهرانی مقدم است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* من، «چماق اصلاحات» ۱۷ سال دارم

سایت خبرنامه دانشجویان در گزارشی آورده است: خاطرات دانشجویی برخی اعضای تشکل‌ها را که ورق بزنیم؛ مواردی نظیر چماق، حمله، برهم زدن نشست، بیرون انداختن دانشجویان، حمله به رئیس‌جمهور، آتش زدن عکس بالاترین مقام اجرایی کشور و موارد زیاد دیگری را به خاطر خواهیم آورد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* ماجرای تحصنی که رهبر انقلاب در آن شرکت کردند+تصاویر

سایت مشرق نوشت: در آذرماه 1357، متعاقب حمله نظامیان به بیمارستان امام رضا(ع) در مشهد، آیت‌الله خامنه‌ای و علمای طراز اول و مجاهد این شهر، برای همدردی با آسیب دیدگان و نیز جلوگیری از تداوم این حملات، در این بیمارستان تحصن کردند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* فیلم تصادف وزیر بهداشت/ خودشیفته‌های گروگانگیری سیدنی+تصاویر/ مرسدس‌ بنزهای دیزلی 2016 می‌آیند/نظر جالب حدادعادل درباره یک خبرنگار

بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» روز چهارشنبه را اینجا مشاهده کنید.

مطالب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن‌ها را باز نشر کرده است .


5440646
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حرف‌های روزنامه‌نگار صهیونیست در یک برنامه تلویزیونی باعث تمسخر و خنده‌های مکرر کارشناس آمریکایی شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خواب یک عملکرد حیاتی است که به بازسازی بدن کمک می‌کند. به‌اندازه کافی نخوابیدن می‌تواند عملکرد ادراکی مغز را مختل کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در ظاهر باتری به باتری خودروها ساده به نظر می‌رسد؛ اما اگر با فرایند استاندارد آن آشنا نباشیم ممکن است به خودروها آسیب زده و هزینه‌های زیادی در پی داشته باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دین مبین اسلام همواره جلوتر از علم است و بسیاری موارد بر علوم مشهود گشته و بخشی هنوز فراتر از حد دانش امروزیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ارائه دو دیدگاه جنگ‌خواهی و پرهیز از جنگ و انتساب اولی به حاکمیت و دومی به مردم، تلاش رسانه‌های معاند برای قطبی‌سازی میان مردم و نظام جمهوری اسلامی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دوستان شهید شاهرخ ضرغام تعریف می‌کند:شاهرخ قد بلند و چهره خشنی داشت. با این حال صورتش را سیاه کرده و در کمین فرماندهان بعثی می‌نشست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه صهیونیستی مطرح کرد انتظار نداشتیم کاپیتان سابق تیم ملی ایران به کشور خود به خاطر عملیات علیه اسرائیل حمله کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نمایش ریاکاری بهترین توصیفی بود که نماینده روسیه در افشای پشت صحنه نمایش دیپلماتیک یکشنبه شب شورای امنیت درباره حمله نظامی ایران به کار گرفت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خیلی از افراد هم کف روی گوشت را دور می‌ریزند، اما این کف شامل پروتئین‌هایی است که در مراحل اولیه از گوشت خارج می‌شود و یکی از ویژگی‌های پروتئین‌ها این است که امکان فومینگ یا کف کردن دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایران از همان ساعات اول در تولید پیام معتبر موفق بود. یعنی صهیونیست‌ها و متحدانش شکی نداشتند که ایران انتقام خواهد گرفت. بخشی از این تولید پیام توسط مقامات نظامی، سیاسی و رسانه‌های ایران تولید شد و بخش مهمی نیز در تولید پیام‌های پنهانی ارسا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است