اقتصادی 11:05 - 03 آذر 1393
شیروان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: هم اکنون 119 خانوار از مددجویان زیر پوشش این نهاد به کار بافندگی فرش اشتغال دارند.

'قربان احمدی فر' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیشتر بافندگان مددجوی شهرستان را بانوان عنوان و اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد شیروان از ابتدای امسال موفق به بافت 54 تخته فرش به متراژ 169 مترمربع شده اند.



وی ارزش ریالی فرش های بافته شده این مددجویان را 975 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تولید فرش در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته که این فرش ها عمدتا با طرح های 'ˈافشان' و 'ˈلچگ ترنج' یافته شده است.



احمدی فر افزود: تهیه مواد اولیه، نظارت مستمر بر کیفیت بافت فرش و بازار فروش، معرفی بافندگان به مراکز بینایی سنجی، بیمه و ارسال تولیدات بافندگان به تهران و صدور آن به خارج از کشور از خدمات این نهاد به بافندگان فرش دستباف است.



هم اکنون 15 هزار و 740 نفر جمعیت مشتمل بر هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان شیروان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند. ک/3



7186/626

انتهای پیام /*


5256770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که با رفع موانع صادرکنندگان، صادرات زعفران تا پایان سال به ۴۰۰ تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر صدور مجوز‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی گفت: در ۵ سال گذشته ۴ هزار و ۸۰۰ درخواست مجوز شروع فعالیت دامداری و پرورش طیور داشته ایم که به دلیل نداشتن فاصله طولی و جرائم تایید نشده و امکان شروع برای فعالیت این بخش‌ها فراهم نشده است.  
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران»  مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان طرح جوانی جمعیت باید به این نکته توجه کنند که به هیچ عنوان امتیاز‌های  اراضی طرح جوانی جمعیت و یا نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش نیست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله طلا و ارز از ابتدای فروردین ماه داشته ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به این کشور و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه اندازی سامانه خودنویس تمامی معاملات مسکن از جمله اجاره، خریدو فروش مسکن به صورت کامل شفاف و دست تمامی دلالان و سوداگران کوتاه می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: بنابر جوجه ریزی‌های صورت گرفته، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ مازاد از سطح بازار باید جمع آوری شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ روزانه یک هزار ۲۰۰ صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محور‌های شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است