استانی 09:53 - 12 فروردین 1394
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین جامعه بود و تا زمانی که این همدلی و هم‌زبانی وجود داشته باشد، قطعاً مسیر پیشرفت هموارتر می‌شود.

رمز اصلی پیروزی انقلاب اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در پیامی با تبریک روز 12 فروردین ماه، این روز را، روز جمهوری اسلامی ایران و روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران دانست و اظهار کرد: 12 فروردین برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و بنا بر فرمودهٔ رهبری کبیر انقلاب این روز یکی از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی مردم ایران است، چراکه در این روز فرخنده کنگره‌های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فروریخت و سلطهٔ شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن شد.

وی در ادامه اذعان کرد: 12 فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری داهیانهٔ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد.

استاندار اصفهان ادامه داد: در روز 12 فروردین مردم همیشه در صحنه و آگاه و هوشیار ایران با انسجام و توکل به خدا و بهره‌مندی از دستورات الهی با شرکت در همه‌پرسی و مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند و با رأی 98 درصدی به جمهوری اسلامی عشق و ارادت خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساند.

زرگرپور خاطرنشان کرد: به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امسال، سال «دولت و مردم، همدلی و هم‌زبانی» نام‌گذاری شده و امیدواریم که در این سال با کمک و حمایت مردم شریف و متدین استان با غلبه بر مشکلات گام‌های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت استان برداریم، چراکه در واقع یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین جامعه بوده است و تا زمانی که این همدلی و هم‌زبانی وجود داشته باشد، قطعاً مسیر توسعه و پیشرفت هموارتر می‌شود.


6121248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است