استانی 21:50 - 05 خرداد 1396
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان در گفتگو با مهر:
گرگان – بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران گفت: تائید حجاب از سوی فدراسیون جهانی شروع تازه‌ای برای بسکتبال بانوان ایران خواهد بود.

تائید حجاب شروع تازه‌ای برای بسکتبال بانوان ایران است

سارا اعتماد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تائید حجاب بانوان بسکتبالیست از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال، اظهار کرد: تائید حجاب بانوان بسکتبالیست از سوی فیبا که با پیگیری‌های فدراسیون بسکتبال به تصویب رسید اتفاق بسیار بزرگی بود که در نهایت رخ داد.

وی افزود: این اتفاق خوشحال کننده باعث ایجاد انگیزه میان بازیکنان بسکتبال بانوان در ایران شده و من تمریناتم را به صورت جدی‌تری دنبال می‌کنم.

حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

بازیکن تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن تهران تصریح کرد: برای نخستین بار است که پس از انقلاب می‌توانیم در مسابقات رسمی بین المللی حضور پیدا کنیم و امیدواریم در این مسیر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

اعتماد خاطرنشان کرد: مشخص است که ما تجربه کمتری نسبت به سایر تیم‌های آسیا داریم و شاید تا چندین سال نتوانیم مقام کسب کنیم اما یقینا تائید حجاب از سوی فیبا شروع تازه‌ای برای بسکتبال بانوان ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به دیدارهای دوستانه‌ای که خارج از ایران داشتیم، نشان دادیم که حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن خواهیم داشت.

اعتماد اضافه کرد: فدراسیون بسکتبال باید برای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان برنامه ریزی لازم را داشته باشد تا در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص برگزاری دیدار نمادین تیم‌های بسکتبال بانوان رعنا گرگان و گروه بهمن تهران به مناسبت تائید حجاب بانوان بسکتبالیست، گفت: اقدام تحسین برانگیز و خوبی بود که از سوی هیئت بسکتبال گرگان انجام شد و از فدراسیون بسکتبال قدردانی به عمل آمد.


9129486
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است