استانی 17:48 - 10 مهر 1399

مدیران تکمیل پروژه های عمرانی همدان را برنامه ریزی کنند

به گزارش خبرنگار مهر؛ حمیدرضا حاج‌بابایی ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همدان که به‌صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران انجام شد، گفت: با توجه به وضعیت کشور در شرایط تحریم‌ها، استان همدان از نظر اعتبارات در بهتری وضعیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های استاندار همدان، مدیران و دستگاه‌های اجرایی؛ استان همدان در وضعیت قابل قبولی قرار دارد؛ گفت: به‌صورت هماهنگ، دقیق و بهترین روش‌ها، از فرصت‌های موجود در استان همدان استفاده می‌شود.

حاجی بابایی گفت: استان همدان به بلوغی رسیده که عموم مردم از اقدامات و فعالیت‌هایی که در گوشه‌کنار استان انجام شده و در حال انجام است لذت می‌برند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انجام پروژه‌های سال جاری و به نتیجه رساندن آنها باید در اولویت برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان باشد.

وی عنوان کرد: اکنون با توجه به پروژه‌های زیادی که در دستور کار قرار دارد، فرمانداران در استان همدان به دنبال جذب اعتبارات برای شهرستان خود هستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه باید به ظرفیت‌های موجود در بودجه سال ۹۹ توجه شود تا بتوان از آنها به بهترین نحو در راستای توسعه استان همدان استفاده کرد، گفت: استفاده از فرصت‌ها را باید قدر بدانیم.


10743816
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است