استانی 14:06 - 17 تیر 1399
دادستان اراک عنوان کرد:
ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب اراک با اشاره به گزارشات متعدد و اعتراضات شدید مردمی مبنی بر انجام عملیات ساختمانی و خاکبرداری با استفاده از ماشین آلات سنگین از جمله لودر و کامیون در طول شب تا به هنگام سحر در سطح شهر اراک، انجام اینگونه فعالیت ها در هنگام شب را غیر قانونی و ممنوع اعلام کرد .

انجام عملیات ساختمانی و خاکبرداری در هنگام شب ممنوع

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، عباس قاسمی افزود: انجام عملیات ساختمانی و خصوصا خاکبرداری با ماشین آلات سنگین در زمان استراحت شهروندان موجب سلب آسایش عمومی و مخل استراحت مردم است، لذا به دیگر دستگاه های اجرایی اعلام شد که مجوزی برای عملیات ساختمانی و خاکبرداری در زمان مذکور صادر نشود و در صورت مشاهده با مرتکبین برخورد قضایی صورت می پذیرد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: این اقدامات از طرف دادستانی جهت حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی انجام می گیرد و برای ما چیزی مهمتر از تامین آرامش و آسایش شهروندان نیست و نخواهد بود.

وی تاکید کرد: براساس قانون مقررات ملی ساختمان در مبحث ۱۲ هیچ شهروند، مالک و سازنده‌ای حق ندارد در اجرای پروژه ساختمانی موجبات آزار به همسایگان و عابران را ایجاد کند و باید سلامت و بهداشت شهروندان اعم از ساکنان و عابران را تضمین و طبق قوانین و ضوابط عمل کند.

انتهای پیام


10607554
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است