استانی 22:15 - 30 آبان 1397

هفته وحدت فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اظهارکرد: ایجاد امید در جامعه محوری‌ترین ماموریت‌ برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام اشجری بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با چهل سالگی انقلاب تأکید کرد و افزود: به همین منظور ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان در قالب کارگروه و کمیته ها، برنامه های متنوعی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تدارک دیده است.

وی در ادامه گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اکنون انقلاب اسلامی به پختگی، پایداری و کمال دست یافته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان، بیان کرد: تاکنون چهار جلسه برای برنامه‌های هماهنگی در زمینه اجرای برنامه در چهل سالگی انقلاب در گیلان برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب نباید تنها به دهه فجر محدود شود، تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی مناسب است که در قالب اجرای برنامه‌های شاد و مفرح این هفته دستاوردهای چهل ساله انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

حجت الاسلام اشجری به تحریم‌های دوباره آمریکا علیه ایران نیز اشاره کرد و ادامه داد: این تحریم‌ها بر ملت ایران اثرگذار نبوده و همگان در روز ۱۳ آبان شاهد حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبارستیزی به رغم وجود همه مشکلات بودند.


9979969
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است