استانی 06:24 - 11 اسفند 1393
فرمانده انتظامی میاندورود خبر داد
فرمانده انتظامی میاندورود با اشاره به آماده‌باش 100 درصدی پلیس در تعطیلات نوروزی از آغاز به کار سامانه تلفنی197 پلیس در این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار سامانه 197 پلیس در میاندورود / آماده‌باش 100 درصدی پلیس در نوروز

هادی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به ضرورت وجود ارتباط مستقیم و بی‌واسطه بین مردم و مسئولان نیروی انتظامی از آغاز به کار سامانه تلفنی197 با هدف ارتباط مستقیم بین مردم مسئولان انتظامی در این شهرستان خبر داد.

وی از مردم و شهروندان در هر منطقه از شهرستان میاندورود خواست برای انعکاس و پیگیری هرگونه مسائل مرتبط با حوزه انتظامی مانند بیان انتقادها، پیشنهادها یا قدردانی از عملکرد پلیس با سامانه تلفنی197 تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی از پیش‌بینی تمهیدات لازم با هدف آمادگی کامل دستگاه انتظامی در این روزها خبر داد و تصریح کرد: افتتاح قرارگاه نوروزی همزمان با آغاز تعطیلات سال نو با استقرار قرارگاه نوروزی در تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم و مسافران موثر است.

نصیری خاطرنشان کرد: امسال برای دومین سال متوالی قرارگاه نوروزی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود که با آغاز تعطیلات آماده‌باش 50 درصد به نیروها اعلام می‌شود و این آمادگی در روزهای چهارشنبه آخر سال و 13 فروردین به 100 درصد خواهد رسید.

 فرمانده انتظامی میاندورود گفت: همزمان با گرم شدن هوا و پیش از آغاز فصل تابستان قرارگاه ساحلی در سواحل گهرباران میاندورود آغاز به کار می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود هدف از برپایی قرارگاه ساحلی در این شهرستان را پیشگیری از جرائم و برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش مردم و مسافران اعلام کرد و افزود: جلوگیری از سرگردانی مردم در زمان نیاز به پلیس همچنین برخورد قانونی با بی حجابی و جرائمی مانند سرقت از اتومبیل ها و ناامنی از دیگر اهداف این اقدام است.

وی با بیان اینکه حمل سگ درون خودروهای سواری یکی از موارد مواردی است که پلیس می‌تواند با آن برخورد کند، افزود: با مشاهده این موارد برخورد قانونی با راننده متخلف می‌شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده این موارد با شماره تلفن 0112184017 تماس بگیرند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

این مسئول گفت: جلسات متعددی با دستگاه‌های امدادی شهرستان برگزار و مقرر شد مقدمات لازم برای افزایش سرعت عمل نیروهای امدادی و هماهنگی آنان با پلیس در زمان بروز حوادث مختلف مانند زلزله، سیل، درگیری و حوادث فوریتی دیگر اندیشیده شود.

وی به برپایی نشست‌های متعدد با روسای بانک‌ها و بازدید‌های امنیتی انجام گرفته از همه شعب بانکی در شهرستان اشاره کرد و افزود: در این بازدیدها تمامی نکات ایمنی در شعب بررسی شد و کاستی‏‌های احتمالی به متصدیان بانک‌ها خاطرنشان شد تا با رفع این نواقص راه برای سوء استفاده احتمالی معدودی از افراد در آینده بسته شود.

نصیری هرگونه فعالیت خارج از ساعت مقرر و قانونی توسط بانکها را بدون هماهنگی با دستگاه انتظامی غیر مجاز دانست و افزود: در این زمینه آگاهی‌های لازم به مسئولان بانک‌ها داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود بازدید از طلافروشی سطح شهرستان را یکی دیگر از موارد امنیتی انجام شده با هدف پیشگیری از جرایم عنوان کرد و افزود: تمامی مسائل امنیتی مربوط به طلافروشی‌ها مورد بررسی و بازدید دوره‌ای قرار می‌گیرد تا ضریب امنیتی این اماکن بیش از شرایط گذشته باشد.

وی در پایان با اشاره مطلوب بودن مسائل انتظامی و امنیتی از گذشته تاکنون در این شهرستان، از همکاری همه جانبه مردم میاندورود با پلیس با هدف تقویت نظم، امنیت و آسایش قدردانی کرد.


5953543
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است