گوناگون 09:08 - 09 آبان 1393
نایب رئیس هیئت کشتی مازندران:
نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: امکانات خوبی برای میزبانی شایسته جویبار از تیم‌های خارجی فراهم می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز،سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری از میزبانی جویبار در جام باشگاه‌های جهان خبر داد و تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان به میزبانی جویبار برگزار می‌شود.

قادری با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای میزبانی این مسابقات در جویبار اندیشیده شده، یادآور شد: روز گذشته به همراه امام جمعه جویبار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار جویبار جلسه‌ای با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در تهران برگزار شد که جلسه بسیار خوبی بود.

وی با بیان اینکه امکانات خوبی برای میزبانی شایسته در جویبار برای تیم‌های خارجی فراهم می‌شود، گفت: به طور حتم مسابقات جام باشگاه‌های جهان پنجم تا هفتم آذر به میزبانی جویبار در سالن ورزشی حاجی‌زاده برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران اذعان داشت: فدراسیون کشتی میزبانی مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی را به مازندرانی‌ها واگذار کرد.

قادری افزود: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد اواخر آبان به میزبانی بابل در سالن ورزشی سردار سجودی با حضور سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: یک‌دوره کلاس ارتقای داوری کشتی با حضور علاقه‌مندان در ساری برگزار شد.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به حضور شرکت‌کنندگان از 6 استان کشور و شهرهای مازندران، افزود: اکبر طهماسبی از مدرسان بین‌المللی FILA به مدت چهار روز در این کلاس تدریس داشت.


5080913
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است