استانی 03:12 - 01 شهریور 1393
مدیرکل ثبت احوال اصفهان:
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان بیشترین نرخ ازدواج در شهرستان‌های این استان را فریدون‌شهر و کمترین نرخ ازدواج را در شهرستان لنجان اعلام کرد.

فریدون‌شهر بالاترین نرخ ازدواج استان اصفهان را داراست

تورج حاجی‌رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آمار ازدواج در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 4.6 درصدی مواجه بوده است، چنانکه در سال گذشته 43 هزار و 720 مورد ازدواج رخ داده است که طبق محاسبات صورت گرفته نرخ ازدواج 8.8 درصد گزارش شده است.

وی بیشترین نرخ ازدواج در شهرستان‌های استان را فریدون‌شهر و کمترین نرخ ازدواج را در شهرستان لنجان عنوان کرد و افزود: بیشترین نرخ طلاق در شهرستان شاهین‌شهر و میمه و کمترین نرخ طلاق را خمینی‌شهر و گلپایگان داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین حجم ازدواج‌های ثبت شده مردان در استان اصفهان را گروه سنی 29-25 سال به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: بیشترین حجم ازدواج‌های ثبت شده زنان در استان را گروه سنی 24-20 سال تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین نرخ ولادت استان اصفهان مربوط به تیران و کرون است، ادامه داد: کمترین نرخ ولادت مربوط به شاهین‌شهر و میمه است. همچنین بیشترین نرخ فوت در استان اصفهان مربوط به شهرستان خوانسار و کمترین نرخ فوت مربوط به شهرستان آران و بیدگل است.

وی گفت: بیشترین حجم طلاق‌های ثبت شده مردان و زنان در استان اصفهان را گروه سنی 29- 25 ساله به خود اختصاص داد‌ند که این توزیع سنی تقریبا معادل رده سنی کشوری است.


4537158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است