استانی 22:43 - 25 اردیبهشت 1401

شهرستان گناوه هیچ روستای بدون برقی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی از زحمات و تلاش‌های کارکنان و کارگران اداره برق شهرستان گناوه تقدیر شد.

فرماندار گناوه عصر یکشنبه در این آئین اظهار داشت: کار شما کارکنان و کارگران شاغل در اداره برق یکی از مهمترین و پر زحمت ترین مشاغل است و تکریم ارباب رجوع را باید سرلوحه کار خود قرار دهید.

محمد تقی صفری افزود: شغل شما کارکنان اداره برق یکی از سخت‌ترین مشاغل است و در سرما و گرما وظیفه خدمات رسانی به مردم را دارید شغل شما شب و روز نمی‌شناسد و هر موقع از روز و شب که مردم با مشکل قطعی برق مواجه بشوند شما به خدمات دهی به انها در کوتاه‌ترین زمان اهتمام می‌ورزید.

فرماندار گناوه گفت: برق موضوع حیاتی برای زندگی امروز است و از خدمات مهم نظام مقدس اسلامی در کنار سایر خدمات ارزشمند، برق رسانی گسترده به شهرها و روستاهای سراسر کشور است.

صفری گفت: خوشحالیم که در شهرستان گناوه با اعلام گزارش مدیریت برق شهرستان هیچ روستایی بدون برقی نداریم و این یک افتخار برای شهرستان است که در نظام جمهوری اسلامی خدمات دهی به روستاها در اولویت دستور کاری است.

گناوه رتبه سوم استان در تعداد مشترکین

مدیر اداره برق گناوه در این آئین اظهار داشت: در شهرستان گناوه پنج ایستگاه فوق توزیع برق با ۸۶۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۷۴۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۵۶۶ ایستگاه توزیع و تنظیم برق وظیفه تأمین برق ۵۵ هزار و ۳۱۴ مشترک را بر عهد دارد.

جواد عرب گفت: شهرستان گناوه از لحاظ دارا بودن تعداد مشترکین در سطح استان بوشهر رتبه سوم را در در اختیار دارد.

وی در مورد مدت زمان نصب کنتور برای مشترکین در شهرستان گناوه در سال گذشته گفت: خوشحالیم که با تلاش نیروهای زحمتکش این اداره در نصب کنتور برای مشترکین رتبه اول استان را با حداقل انتظار در مدت زمان ۱۸ روزه در اختیار داریم، یعنی از زمان تقاضای مشترک به اداره تا نصب کنتور در محل مورد نظر فقط ۱۸ روز مشترک در صف انتظار می‌ماند که با برنامه ریزی دقیق‌تر در سال جاری این میزان به کمتر از ده روز تقلیل خواهد یافت.

مدیر اداره برق گناوه در مورد تأمین اعتبارات برای پروژه‌های انجام شده در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته ۵۰۷ پروژه از طرف این مدیریت تأمین اعتبار شد که ۹۹/۶۱ درصد این اعتبارات توسط این مدیرت جذب که هزینه‌ای بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان بود و در جذب اعتبارات رتبه دوم استان را به دست آوردیم.

شهرستان گناوه هیچ روستای بدون برقی ندارد

وی در مورد مدت زمان خاموشی مشترکین در سال گذشته گفت: در سال گذشته جمعاً ۱۳۲ دقیقه خاموشی برای مشترکین در سال به ثبت رسیده که در استان رتبه دوم را کسب کردیم و در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی از طرف توانیر، مدیریت شهرستان رتبه‌های اول و دوم استانی را با تلاش کارکنان و کارگران این مدیریت کسب کرد.

مدیر اداره برق گناوه یادآور شد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص شفاف سازی جهاد تبیین تمامی عملکردهای نظام و کارهایی که در این مدیریت انجام می‌شود به طور مستمر از طریق رسانه‌ها گزارش و جهت آگاهی مردم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما از مشترکین در خواست همکاری با این مدیریت در صرفه جویی و بهینه مصرف برق را داریم تا امسال کمترین خاموشی را در این حوزه داشته باشیم.

وی از مردم خواست، با نصب نرم افزار 《 برق من 》 همه کارهای اداری که با مراجعه به این مدیریت انجام می‌پذیرفت از طریق این نرم افزار انجام دهند که با صرف کمترین وقت خدمات دهی به آنها هم بیشتر خواهد شد و در سریع‌ترین زمان ممکن و رایگان نسبت به درخواست ثبت شده توسط مشترک اقدام می‌شود.


11562376
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است