اجتماعی 20:40 - 05 آذر 1393
آیت الله جنتی در مجمع عالی بسیج مستضعفین:
تهران- ایرنا- آیت الله جنتی با تاکید براینکه بسیج را می توان به رخ دنیا کشید اظهار کرد: بسیجیان ایمان مردم را حفظ و مخلصانه از ولایت فقیه دفاع می کنند.

به گزارش ایرنا بنقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله «احمد جنتی» عصرچهارشنبه در مجمع عالی بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیشترین آمار شهدا مربوط به بسیجیان بوده است گفت: بسیجیان در زندان های ر‍ژیم بعث نیز مقاومت و صبوری کردند و در هر صحنه ای که وارد شدند نشان دادند که یک بسیجی نماد یک مسلمان واقعی است.



وی در ادامه با بیان اینکه اگر بسیج نبود این قدرت را حکومت اسلامی نداشت افزود: بسیجیان مجاهد قدرت حکومت اسلامی را حفظ خواهند کرد.



آیت الله جنتی با تاکید براینکه بسیج را می توان به رخ دنیا کشید اظهار کرد: بسیجیان مخلصانه از ولایت فقیه دفاع می کنند.



وی با اشاره به اینکه بسیج ایمان مردم را حفظ می کند بیان داشت: رفتار ناسالم برخی از مسوولان بعضی از مردم را از اسلام بیزار می کند و بسیجیان با رفتارشان ایمان افراد را حفظ کرده اند.



وی با اشاره به اینکه افرادی که شعار می دهند اما در باطن حرف های خود را قبول ندارند قابل اعتماد نیستند ادامه داد: افرادی در سمت های مختلف هستند که هر وقت صحنه را مناسب ببینند از رهبری و علما انتقاد می کنند ولی بدانند که این رفتارها نمی تواند جایگاه رهبری را متزلزل کند و در هر دوره ای افرادی بوده اند که حرف های نامربوط می زدند.



وی با اشاره به این کلام امام خمینی (ره) که اگر در کشوری ندای بسیج طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد افزود: کشورهایی همچون سوریه و عراق می توانند دشمنان خود را با الهام از بسیج ایران سرکوب کنند و هر کشوری که خواهان قدرت حکومت اسلامی باشد باید بسیجی تربیت کند.



آیت الله جنتی در خاتمه گفت روزی مرگ آمریکا فراخواهد رسید.



اجتمام**1293**1856

انتهای پیام /*


5279834
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است