گوناگون 12:08 - 25 آذر 1397

برپایی کرسی های تلاوت همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع)

به گزارش خبرنگارمهر، دارالقرآن نفحات طبق سنوات گذشته اقدام به برپایی کرسی های تلاوت همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) کرده است.

برهمین اساس فردا دوشنبه ۲۶ آذر ماه محفلی با تلاوت هادی موحدامین قاری بین المللی و بیان نکات آیات توسط حاج محمود نوروزی مبتهل در  مسجد خلیل الله واقع در نارمک، خ مدنی روبروی مترو جانبازان برگزار خواهد شد.

در ادامه این کرسی ها، سه شنبه ۲۷  آذر ماه با تلاوت سعید عبدی قاری ممتاز کشورمان در مسجد اباعبدالله ع واقع در شهرری، خ رجایی جنوب برگزار خواهد شد.

  همچنین  حسین شالچی قاری چهارشنبه ۲۸  آذرماه پس از نماز مغرب  عشاء در مسجد امام سجاد(ع) خواهد بود که با ارائه محفوظات علی و زینب فیضی در مسجد امام سجاد ع واقع در نارمک خ ثانی، خ مدائن برگزار می‌شود.

گفتنی است دیروز  شنبه ۲۴ آذر ماه  حجت الاسلام موسوی درچه ای قاری ممتاز کشورمان در مسجد امام حسین ع واقع در شهرری، شهرک نظامی بعد از  اذان مغرب و عشا به تلاوت پرداخت.  .

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم میگردد.

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.


10001342
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است