سیاسی 20:27 - 08 آبان 1393
اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: دولت عزم خود را جزم کرده که با زمین خواران برخورد جدی کند و مدیریت استان نیز با شدت و جدیت با آنها برخورد و افراد خاطی را معرفی خواهد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در گردهمایی فرمانداران استان با اشاره به اینکه در حال بررسی زمین هایی که در 30 سال گذشته به افراد واگذار شده است هستیم، تصریح کرد: بر همین اساس با همکاری فرمانداران تمام زمین هایی که پس از واگذاری، بدون اقدام باقی مانده یا کاربری آن ها تغییر یافته است، احصاء خواهد شد.



وی از فرمانداران خواست که با شناخت کامل شهرستان تحت پوشش خود، مسائل و مشکلات را در ارتباط با ترفیع و تخصیص اعتبارات اولویت بندی کرده و به عنوان شخص اول تصمیم گیری، تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.



وی با تاکید بر اینکه در تصمیم گیری در کلیه بخشنامه های شهرستان ها باید نظر فرمانداران را داشته باشیم، افزود: باید اقتدار مدیریت سیاسی فراهم شود و در تصمیمات، نظرات و دیدگاه های فرمانداران اولویت اول باشد.



زرگرپور با بیان اینکه هم فکری با ذی نفعان بیشترین اثرگذاری را خواهد داشت، افزود: باید توجه داشت که با اعتقاد به خرد جمعی و همفکری و تعامل با کارشناسان بسیاری از معضلات و مشکلات حل خواهد شد.



استاندار اصفهان گفت: در ارتباط با موضوعات و تصمیمات، محور اصلی فرمانداران هستند چون مسئولیت جامعه حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند.



زرگرپور تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید قبل از اجرای برنامه ها؛ بودجه بندی و سایر مسائل اصلی خود، اصل هماهنگی با فرماندارن را در نظر بگیرند.



وی با بیان اینکه فرمانداران باید ارتباط قوی و منسجم خود را با معاونین استاندار ارتقا دهند، افزود: مجموعه استانداری و فرمانداری ها یک شبکه قوی هستند و باید ارتباطات قوی نیز داشته باشند.



وی با بیان اینکه فرمانداران باید ارتباط مطلوبی با شهرداری ها و شوراهای شهرها داشته باشند، افزود: این ارتباطات باید تنظیم شده باشد و مصوبات شورا نیز باید حتما توسط فرمانداران کنترل شود.



زرگرپور به ساخت و سازهای خارج از شهرها اشاره کرد و افزود: فرمانداران باید این ساخت و سازها را به خوبی کنترل نمایند و همچنین نسبت به ورودی شهرها و خدمات شهری نظارت بیشتری داشته باشند.



استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در برخی مناطق خارج از فضای شهر چهره نازیبایی را ترسیم کرده است؛ تصریح کرد: این عمل غیر قانونی است و فرمانداران باید افراد خاطی که نخاله ساختمانی و نیز زباله را خارج از محل مشخص شده می ریزند، به شدت برخورد و خودروهای حامل این زباله ها و نخاله ها را متوقف کنند.



وی افزود: بسیاری از این زباله ها و نخاله ها در حاشیه رودخانه زاینده رود و کانال های ورودی رودخانه مشاهده می شود و باید در یک برنامه 20 روزه تمامی این نخاله ها جمع آوری گردد.



استاندار اصفهان به مسکن مهر اشاره کرد و افزود: این پروژه ابعاد اقتصادی زیادی را بر دولت تحمیل کرده است و از ابتدا چارچوب های اقتصادی لازم را نداشته ولی بااین وجود دولت موظف به انجام تعهدات باقی مانده است.



8114/ 607

انتهای پیام /*


5079786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  امیر سرتیپ آشتیانی به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست معاونان وزرای امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در مسکو آغاز به کار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی گفت: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است