استانی 17:53 - 01 اردیبهشت 1400
یک مقام انتظامی خبر داد:
ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در فروردین ماه سال جاری ماموران پلیس در خراسان جنوبی در کنار ماموریت‌های  مرتبط با تعطیلات نوروزی حدود ۷ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

کشف ۷ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک ماه گذشته حدود ۷ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۸۴۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۸ هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک ماه گذشته کشف شده است؛ افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز ۲۶۰ قاچاقچی و محتکر را دستگیر کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق و احتکار شده بیش از ۴۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۲۹۵ سارق طی یک ماه گذشته، تصریح کرد: شهروندان در نگهداری اموال خود نکات ایمنی و حفاظتی را بیشتر رعایت کنند.

فرشید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی یک ماه گذشته ۶ هزار و ۳۳۲ اعمال قانون در خصوص ممنوعیت و محدودیت ترددهای کرونایی و تخلفات حادثه ساز انجام شده است.

کشف ۱۱ هزار عدد قرص ترامادول در قاین

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاین نیز گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری ۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد قرص ترامادول کشف کردند.

وی اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد قرص ترامادول که به طرز ماهرانه ای در اتوبوس جاساز شده بود کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۱۵ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی قاین بیان کرد: مأموران در این رابطه یک اتوبوس توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

زال بیکی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند؛ خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پیام 


11035910
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است