استانی 21:25 - 01 اسفند 1397

حلقه های صالحین و ائمه جماعات تک تیراندازهای فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد سعید تاجیک عصر چهارشنبه در همایش بزرگ لبیک به امام خامنه ای که با حضور جوانان دیار۱۵ خرداد در حسینه شهدای سپاه ورامین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت:امروز دشمن در صدد آن است که پیاده نظام خود را از میان جوانان ما درست کند و نام این جوانان و زنان را جوانان و زنان جهانی سازی شده گذاشته اند یعنی کسانی که با فرهنگ امریکایی خوی گرفته اند.

تاجیک در ادامه با اشاره به بیانیه رهبر بیان داشت: ابزارهای رسانه ای دشمن عرصه های مختلفی را به وجود آورده است و امروز تکلیف بر ما بسیجیان است که وارد میدان شویم چرا که چشم امید دشمن، امروز فقط به همین تهاجم های فرهنگی است و اگر خوب نتوانیم حفاظت کنیم باید ببینیم که ایا می توانیم پاسخ شهدا را بدهیم یا خیر.

وی افزود: امروز با جنگ روانی مواجه هستیم که بر روی ارزش ها و عقاید و هنجارهای ما قیمت گذاری می کنند و از بین بردن روحیه ایثار و شهادت و مماشات و جایگزینی آنها با روحیه استیصال به جای ایثار و رواج بی دینی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین مهم ترین بخش بیانیه رهبر را چگونگی سبک زندگی دانست و اعلام کرد باید سپاهیان و بسیجیان و احاد ملت باید بارها و بارها این بیانیه را بخوانند و به آن عمل کنند.

تاجیک با بیان اینکه امروز ندای «هل من ناصر» رهبر بلند است گفت: ما باید به این ندای رهبری لبیک بگوییم و در این زمینه باید حلقه های صالحین فعال تر شوند و جوانان را آگاه کنند صالحین باید به بیانیه رهبر جامه عمل بپوشانند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین بیان داشت: ما نیز باید مثل دشمن تک تیرانداز فرهنگی داشته باشیم و در حال حاضر شبکه های اجتماعی و رسانه های بیگانه تک تیراندازهای فرهنگی دشمن هستند و سر گروه های صالحین و ائمه جماعات نیز تک تیراندازهای فرهنگی ما محسوب می شوند و نباید در مساجد و پایگاه های مقاومت منتظر بمانیم تا کسی مراجعه کند باید به دنبال و جذب جوانان برویم.


10060100
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است