استانی 22:30 - 30 شهریور 1393
فرماندار کنگان:
فرماندار کنگان گفت: فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در کنگان گسترش می‌یابد.

فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در کنگان گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی امشب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و باید برای رشد و توسعه این شهرستان اهتمام ورزیم.

وی افزود: رسیدگی به امور جوانان مورد تاکید است و باید زیرساخت‌های لازم برای رشد و پیشرفت جوانان شهرستان ایجاد شود.

فرماندار کنگان با تأکید بر لزوم گسترش ازدواج آسان در جامعه، خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی باید به ازدواج آسان و به هنگام تاکید شود تا این فریضه مهم به گونه اسلامی در جامعه رواج یابد.

تبرکی تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان بتوانیم تمهیداتی برای جوانان به ویژه در حوزه ازدواج آنان فراهم کنیم.

وی به مشاوره و آموزش قبل از ازدواج اشاره و تاکید کرد: در تبیین امر ازدواج باید به آموزش‌های قبل از ازدواج توجه بیشتری شود تا از مشکلات بعد از ازدواج پیشگیری شود.

تبرکی به همایش تقویت جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ظرفیت‌های فراوانی برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد دارد.

فرماندار کنگان اضافه کرد: تسهیل ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان باید اولویت کمیته سامان ازدواج در شهرستان باشد.

محمد بحرینی‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز با اشاره به دستورالعمل اجرایی برنامه‌های ازدواج و تعالی خانواده و تشکیل کمیته سامان ازدواج شهرستان گفت: کمک و تسهیل ازدواج جوانان و تشکیل کارگروه‌های کمیته سامان ازدواج شهرستان و انجام فعالیت‌های فرهنگی و اثرگذار از اهداف کمیته سامان ازدواج شهرستان کنگان در سال جاری است.


4766058
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است