ورزشی 12:14 - 19 آذر 1397
کاپیتان پرسپولیس معتقد است گل سپاهان به تیمش با خطای مهاجم برزیلی زردپوشان همراه بوده است.

حسینی: فقط فغانی می‌توانست از عهده سپاهان و پرسپولیس برآید

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی روز گذشته تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و هر دو تیم مدعی بودند. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که برنده باشیم اما سه امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: وقتی ما سکوت می‌کنیم، به معنی این نیست که هر چه بخواهند بگویند. سازمان لیگ باید جلوی این کار را بگیرد. ما فرهنگ خود را در بازی‌های مهم مانند فینال آسیا نشان دادیم اما ما هر جا که می‌رویم با ما بد برخورد می‌شود. من از باشگاه می‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کند. ما حرفمان را در زمین می‌زنیم اما باید درباره این مسائل صحبت شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره تجلیلی که روز گذشته از او به عمل آمد گفت: من ممنون هواداران هستم. این تنها کاری بود که می‌توانستم برای مردم و کشورم انجام دهم. من از سپاهانی‌های عزیز مانند قلعه‌نویی و تابش تشکر می‌کنم زیرا من خاطرات خوبی از این تیم دارم.

او درباره داوری فغانی و اعتراضات قلعه‌نویی گفت: در صحنه گل آن‌ها، کی‌روش با آرنج به صورت من زد. در صحنه کرنر هم قبل از منشا، بازیکنان سپاهان شایان مصلح و کامیابی‌نیا را هل می‌دادند و درگیری در محوطه جریمه زیاد بود. این‌گونه نیست که بخواهیم به راحتی قضاوت کنیم. کارشناس‌ها یک جا نشسته‌اند و فقط درباره صحنه‌ای که می‌بیننند نظر می‌دهند و درباره باقی مسائل صحبت نمی‌کنند و فشار را روی داوری و تیم‌ها افزایش می‌دهند.

وی اضافه کرد: فغانی جزو چهار داور برتر دنیاست. من قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم اما فکر می‌کنم فقط فغانی می‌توانست از عهده این بازی برآید.

انتهای پیام


9995805
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدرضا رستمی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد و به کسب مدال نقره بسنده کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سعید اسماعیلی فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قرقیزستانی به مدال طلای رقابت‌های آسیایی دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرینات تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران زیر نظر محمد نصرتی و محمد عسگری پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است