استانی 16:04 - 14 اسفند 1399
قائم مقام شهردار مطرح کرد
ایسنا/آذربایجان شرقی قائم‌ مقام شهردار تبریز گفت: توسعه فضای سبز پایدار شهری، در کنار فعالیت‌ها و وظایف روزمره و پروژه‌های عمرانی، شاخص‌ترین عملکرد مدیریت شهری فعلی است.

توسعه فضای سبز پایدار شهری عملکرد شاخص مدیریت شهری تبریز

رسول موسایی در آیین درختکاری در محوطه فرمانداری تبریز، ضمن تبریک هفته منابع طبی و درختکاری، اظهار کرد: تاریخ شهر تبریز، از این شهر به عنوان باغ شهر یاد می‌کند و در این راستا توجه به مقوله فضای سبز و برنامه‌های زیست محیطی از جمله حرکت‌هایی بود که در این دوره به صورت شاخص برنامه ریزی شده است.

وی افزود: از آغاز دوره پنجم شورای شهر و مدیریت فعلی شهرداری تبریز تا به امروز، ۴۵ پارک محله در مناطق ۱۰ گانه شهرداری احداث و تقدیم شهر و شهروندان شده است.

وی با اشاره به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال در سال ۹۹ اعلام کرد: با تحقق شعار کاشت یک میلیون اصله نهال برای سال ۹۹ در چند روز آینده، شاهد توانایی شهر تبریز در رفع و رجوع مشکلات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا از طریق توسعه فضای سبز خواهیم بود.

موسایی با اشاره به عدم تغییر کاربری در دوره فعلی مدیریت شهری، اضافه کرد: تاکید شهردار تبریز تداوم تملک باغات باقیمانده شهر تبریز در سال آتی است که قسمت اعظم آن‌ها در سال ۹۸ و ۹۹ تملک شده است و این مژده را به همشهریان عزیز می‌دهیم که ما در دوره فعلی مدیریت شهری دنبال تغییر کابری نبودیم.  

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تاکید کرد: برنامه مدیریت شهری، حفظ باغات تبریز و تملک باقیمانده باغات در سال آتی و تحویل آن‌ها به شکل فضای سبز و باغ به شهروندان است تا بتوانیم شهر تبریز را هر روز زیباتر، تمیزتر و در شرایط زیست محیطی عالی‌ تر برای ساکنان شهر تبریز فراهم کنیم.

انتهای پیام


10977430
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است