استانی 20:17 - 06 مهر 1400
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد
ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در آینده نزدیک در سپاه ثارالله استان کرمان تصمیم داریم با نیروهای جهادی و جوان و پیشکسوتان جریان انقلاب چهار قرارگاه در استان فعال کنیم که دو مورد در جنوب و شرق استان برای محرومیت زدایی و اولویت بندی مسائل مهم استان فعالیت خواهد کرد.

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و توانمندسازی در استان کرمان؛ به زودی

سردار"حسین معروفی" غروب ششم مهرماه در جلسه انس و وحدت فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقس در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: شهدا محور وحدت هستند و شهید حاج قاسم سلیمانی نماد همه شهداست و بیت الزهرا قلب ها را آرام می کند.

وی با بیان اینکه افتخار می کنیم ویژگی های نیروهای مسلح ما در دنیا و دنیای اسلام منحصر به فرد است، افزود: رسالت گام دوم انقلاب این است که برای ظهور مهیا شویم و ما(نیروهای مسلح) سربازان این بسترسازی هستیم و بیانیه گام دوم بزرگ ترین سند بالادستی است و حاج قاسم این بستر را در جهان اسلام مهیا کرد.

معروفی با اشاره به ویژگی های مکتبی بودن، انقلابی بودن، جهادی بودن، مردمی بودن، رهبریِ نیروها، اخلاص و ... در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی عنوان کرد: دشمن نمی تواند ما را بزند زیرا توانمندی نیروهای مسلح از جمله ابزار هوشمند و هم انسان پشت ابزار هوشمند را می داند.

وی ادامه داد: بنده بارها اعلام کرده ام که برای ساقط کردن پهپاد امریکا در خلیج فارس اپراتور تصمیم گرفت زیرا نیرو و ابزار هوشمند است و سیاست نظام را می داند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه جنگ خسارت جانی و مالی دارد اما چه شد که جنگ ما دفاع مقدس شد؟ گفت: باید این مسئله باز شود و فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس ترویج شود چراکه فرهنگ عاشورا هم در شکل و هم در محتوا بود.

وی افزود: بیش از ۶۰ درصد جامعه ما جنگ و امام(ره) را ندیده اند و برای رسیدن به حقیقت خلاءها را پر کنیم و در این راستا همه نیروهای دفاع مقدس و نخگبان و دلسوزان باید کار کنیم.

معروفی تصریح کرد: مدیریت واقعی در دفاع مقدس اتفاق افتاد و معتقدیم در کشور اگر بخواهیم موفق شویم باید مدیریت نیروهای مسلح که زائیده دفاع مقدس است یعنی مدیریت جهادی، مکتبی، سپر بلای مردم شدن را پیاده کنیم و باید ملجاء و تکیه گاه مردم باشیم.

وی بیان کرد: در آینده نزدیک در سپاه ثارالله استان کرمان تصمیم داریم با نیروهای جهادی و جوان و پیشکسوتان جریان انقلاب چهار قرارگاه در استان فعال کنیم که دو مورد در جنوب و شرق استان برای محرومیت زدایی و اولویت بندی مسائل مهم استان فعالیت خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: با مدیریت قرارگاهی و هماهنگ می توانیم مشکلات را حل کنیم و مهم نیست به نام چه کسی ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه دو قرارگاه نیز در مرکز استان برای توانمندسازی جوانان تشکیل خواهیم داد، افزود: به شدت مشکل مدیریت منابع را داریم که باید برای انتقال مدیریت حقیقی به جوانان کار کنیم. می گوییم نیرو نداریم در حالی که ما به جوانان میدان ندادیم.

معروفی با اشاره به فعال کردن قرارگاه عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و خارج شدن از شعار، تصریح کرد: روی این مسائل کار شده و دانشگاه و نخبگا باید به کمک ما بیایند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه اظهار کرد: امسال یادواره خانگی شهدا را در سطح استان راه اندازی کردیم و در این راستا باید ۶۵۰۰ یادواره شهید خانگی از هفته دفاع مقدس امسال تا سال آینده برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، "ذوالعلی" معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دفاع  مقدس در مسیر و ادامه راه امام حسین علیه السلام بود، افزود: هفته دفاع مقدس امسال نمود واقعی از بصیرت و ولایتمداری بود که در نیروهای مسلح رشد یافته و به عنوان یک ستون و محور قابل اتکا برای همه نیروهاست.

وی اظهار کرد: برنامه های بسیاری که در این هفته برگزار شد، جنبه های مختلف را پوشش می داد و برنامه ها بیشتر به سمت خدمت رسانی، محرومیت زدایی و در امتداد مبارزه با ویروس کرونا بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از پوستر و دستورالعمل یادواره خانگی شهدای استان کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام


11248503
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است