استانی 20:55 - 26 آذر 1397

علت بیشتر بی‌نظمی‌ها در بازار  شرکت‌های عمده‌فروش هستند

به گزارش خبرنگار مهر، نیک مرام بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای قضایی استان افزود: بی نظمی که در بازار وجود دارد در دست بازاری خرده فروش نیست.

وی بیان داشت: وقتی کسبه ی خرده پا کالایی را گران خریداری می کند آن را گران تر به مردم می فروشد و تا وقتی در کارها دنبال معلول هستیم هیچ کاری صحیح انجام نخواهد شد باید به دنبال علت باشیم.

نیک مرام افزود: نگاه به تنظیم بازار باید یک نگاه واقع گرا باشد و برنامه ریزی برای استان باید متفاوت با دیگر استانها باشد چرا که دستورات آمرانه در بازار مؤثر نیست و بازار همواره در پی سود است و اگر کاسب در بازار سودی  داشت در بازار حضور دارد اگر نتوانست ورشکست می شود.

وی با بیان اینکه این استان استان محرومی است، گفت: اداره دارایی می داند مردم استان محرومند، چرا باید مالیاتی برای مردم استان وضع کند که توان پرداخت آن را نداشته باشند.

نیک مرام همچنین با اشاره به افزایش قیمت سرسام آور مسکن اظهار داشت: اجاره ی مسکن  در شهر بی ضابطه و سرسام آورست و باید در این راستا چاره ای اندیشیده شود.


10002816
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است