اجتماعی 12:41 - 20 آذر 1397
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر ضرورت رفتار محبت آمیز پلیس با مردم گفت: نحوه رفتار پلیس با مردم در رابطه مردم با نظام بسیار تاثیرگذار است.

تاکید بر نقش پلیس در تحکیم رابطه مردم با نظام

به گزارش ایسنا، سردار محسن فتحی زاده در اختتامیه همایش تعالی رفتار سازمانی کارکنان پلیس راهور که پیش از ظهر امروز در مجتمع عصر انقلاب در حسن آباد خالصه اسلامشهر برگزار شد، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام عرصه‌ها و شرایط در کنار مردم بوده و شاهد هستیم که در تمام وضعیت‌های جوی و در تمام نقاط کشور و راه‌ها از خدمتگزاران به مردم و نظام است.

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان پلیس بر تامین امنیت تاثیرگذارند، گفت: امروزه شاهد آن هستیم که تهدیدهای امنیتی به کشور وارد می‌شود و همین‌ها کار پلیس را سنگین کرده است و البته پلیس نیز در این شرایط توانمندی خود را نشان داده که همین امر سبب رضایتمندی مردم شده است.

فتحی زاده با اشاره به چالش‌ها و مشکلات پیش روی پلیس اظهار کرد: شرایط سختی در اجرای ماموریت‌ها داریم و امکانات‌مان نیز کم است اما باید تمام تلاش‌مان را به کار ببریم تا بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم و فرمانده ناجا نیز به دنبال این است تا کمبودها را تا حد ممکن و جایی که امکان دارد جبران کند تا هم بتوانیم در زمینه تهیه ابزار و تجهیزات به ماموران‌مان کمک کنیم و هم در زمینه معیشت آنها گام برداریم.

فتحی زاده با اشاره به مشکلات موجود در جامعه خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که مشکلاتی در جامعه و برخی ضعف‌ها در عملکرد برخی دستگاه‌ها وجود دارد، همچنین مشکلات اقتصادی نیز جزو مواردی است که در جامعه وجود داشته و می‌تواند سبب ایجاد تفکری منفی در میان مردم شود. در این بین پلیس نقش مهمی در تحکیم رابطه مردم با نظام داشته و عملکرد ماموران مان در خدمت به مردم و جبران کم کاری دیگر دستگاه‌ها سبب ایجاد نگاهی مثبت از سوی مردم به نظام و تحکیم رابطه‌شان خواهد شد. کما اینکه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا نیز به پلیس تاکید داشته‌اند که اگر دیگر دستگاه‌ها نیز کم کاری کرده و موجب نارضایتی مردم شدند، پلیس می‌تواند این ضعف‌ها را جبران کند.

وی با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در سال‌های اخیر مبنی بر اقتدار توام با رافت اظهار کرد: مردم اقتدار پلیس و یک پلیس مقتدر را دوست دارند اما در کنار این اقتدار باید محبت و رفتار خوب باشد و همانطور که بارها گفته شده اقتدار پلیس برای مجرمان و هنجار شکنان است و رافت پلیس برای مردم و مظلومان

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کارگاه تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور اشاره کرد و گفت:‌ پلیس راهور از ارگان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد. چرا که در سطح تمامی معابر درون شهری و برون شهری حضور داشته و مردم آنها را می‌بینند. همین امر نیز سبب شده تا رفتار مردم با دیگر یگان‌های پلیس نیز متاثر از رفتار ماموران پلیس راهور با مردم باشد. بنابراین همه ما باید تلاش کنیم تا سطح رضایتمندی مردم از پلیس افزایش یابد که در این راستا تقویت رفتار محترمانه و محبت آمیز با مردم موضوعی است که ما آن را دنبال می‌کنیم و باید تمامی ماموران آن را انجام دهند.

فتحی زاده اضافه کرد: به عنوان مثال در حوادث رانندگی اگر ماموران پلیس با حادثه دیدگان رفتار محبت آمیزی داشته باشند این رفتار در ذهن مردم ثبت می‌شود و سبب می‌شود تا در آینده مردم همراهی بیشتری با پلیس داشته باشند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به کاهش شش درصدی شمار جان باختگان تصادفات درون شهری در نیمه نخست امسال گفت:‌ هنوز به اهداف خود در کاهش میزان جان باختگان نرسیده‌ایم و همانطور که بارها تاکید شده حتی یک کشته در حوادث رانندگی نیز از نظر ما زیاد است.

انتهای پیام


9996827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است