ورزشی 15:10 - 26 مرداد 1396
رقابت‌های کاپ آسیا - لبنان
ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: باید پیروزی برابر لبنان را فراموش کنیم و فقط برای رقابت با کره جنوبی آماده شویم.

محمد جمشیدی: از امروز فقط به بازی با کره فکر می‌کنیم

به گزارش ایسنا، محمد جمشیدی ملی‌پوش بسکتبال ایران بعد از پیروزی برابر لبنان اظهار کرد: مسابقه بسیار خوبی بود. ما با برنامه و شناخت کامل نسبت به حریف وارد میدان مسابقه شدیم و می‌دانستیم که باید چه کار کنیم. دو روز استراحت داشتیم و در این مدت با تمرین‌های مناسب نقاط ضعف‌مان را از بین بردیم و تمرکز زیادی بر روی لبنان داشتیم. به خوبی می‌دانستیم که این تیم چه برنامه‌هایی دارد و چه کار می‌کند.

او ادامه‌ داد: کاملا برای این مسابقه آماده بودیم. به نظرم در این مسابقه دفاع خوب ما عامل بردمان شد. واقعا در کارهای دفاعی عالی بودیم و توانستیم بازیکنان کلیدی حریف را کنترل کنیم. اصلی‌ترین بازیکن حریف هم در این دیدار نتوانست کارش را انجام دهد و به نظرم با همین دفاع فوق العاده توانستیم لبنان را شکست بدهیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران همچنین گفت‌:  چند هزار تماشاگر از حریف حمایت می‌کردند و ما یک‌دل بودیم که در این مسابقه برنده شویم. دفاع منطقه‌ای ما عالی بود و اجازه نمی‌داد لبنان هیچ کاری انجام دهد. ما خوب دفاع کردیم، خوب ریباند کردیم و با امتیازآوری مناسب، این تیم را در خانه‌اش شکست دادیم.

جمشیدی با اشاره به دیدار مرحله نیمه نهایی گفت‌: بازی با لبنان تمام شده و باید این پیروزی را فراموش کنیم و در اندیشه مسابقه بعدی باشیم. قطعا کار سختی برابر کره جنوبی خواهیم داشت. کره‌ای‌ها فیلیپین را مغلوب کرده‌اند و انگیزه دارند. باید با آمادگی کامل برابر این تیم حاضر شویم، به خوبی دفاع کنیم و با کسب پیروزی به فینال برسیم.

او در ادامه‌ افزود: من گفته‌ بودم که تیم ما بازیکنانی با پتانسیل بالا دارد. این بازیکنان مملو از انگیزه بودند که خودشان را در آسیا نشان دهند و در دیدار برابر لبنان این اتفاق افتاد. حالا باید تمرکزمان را روی دیدار نیمه نهایی بگذاریم و برابر کره جنوبی نیز این نتیجه‌ را بگیریم. کره تیم بسیار خطرناکی است و قطعا کار آسانی برابرش نخواهیم داشت.

جمشیدی در پایان درباره امتیازآوری‌اش برابر لبنان گفت‌:  مهم این است که تیم برنده باشد و برای کسب این برد هم تمام بازیکنان تلاش کردند. این که چه کسی امتیاز آورده هیچ وقت برای ما مهم نبود چون تلاش ما برای کار تیمی و برنده شدن است. خوشحالم که این اتفاق افتاد و اصلا به امتیازهای خودم فکر نمی‌کنم. در بسکتبال امتیاز آوردن اهمیت ندارد مهم این است که بازیکن در زمین چقدر تلاش می‌کند، چطور با دفاع خوبش در خدمت تیم است و چقدر تاثیرگذاری دارد. در دیدار برابر لبنان همه بازیکنان تیم زحمت کشیدند و ایران برنده شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی ایران شنبه در دیدار نیمه‌ نهایی برابر کره جنوبی به میدان می‌رود.

انتهای پیام


9369613
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است