استانی 18:24 - 07 شهریور 1393
با حضور فرماندار دماوند
پروژه‌های روستایی بخش مرکزی دماوند با حضور فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های روستایی دماوند به بهره‌برداری رسید + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های مختلف روستایی در سربندان اظهار کرد: امروز طرح‌ هادی و دیوار ساحلی سربندان و هم‌زمان با آن، طرح هادی روستای وادان به بهره‌برداری می‌رسد.

سجاد رضایار با اشاره به اعتبارات این پروژه‌ها افزود: 80 میلیون تومان برای احداث دیوار سنگی و 100 میلیون تومان بابت اجرای طرح هادی شامل احداث پیاده‌رو، روکش آسفالت و جدول‌گذاری هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان در روستای سربندان به نمایندگی از روستاهای مهرآباد، مراء و وادان شهرستان دماوند، واگذاری زمین مسکن جوانان و افراد واجد شرایط آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: امیدواریم طی مدت دو هفته آینده عملیات ساخت را آغاز کنیم و هر چه زودتر مسکن جوانان و افراد واجد شرایط را به آن‌ها تحویل دهیم.

رضایار با بیان اینکه این طح کمکی در راستای خانه‌دار شدن جوانان است، افزود: از این رو، از همه کسانی که بنیاد مسکن را در این زمینه حمایت می‌کنند، تقدیر می‌شود.

وی بیان داشت: برای احداث مسکن جوانان، اسکلت‌ها را آماده می‌کنیم و برای پرداخت‌هایشان وام پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش فارس، در این آیین که در غیاب بخشدار مرکزی دماوند برگزار شد، فرماندار شهرستان دماوند، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی آبسرد، سربندان و وادان حضور داشتند.

روستای سربندان در 80 کیلومتری شرق پایتخت و در شرق شهرستان دماوند واقع شده است؛ این روستا مرکز دهستان ابرشیوه به حساب می‌آید؛ این روستا از شمال با روستای جابان، از سمت غرب با سیدآباد، از شرق با هویر و از جنوب با سرحدان و مغانک هم‌جوار است.

  شغل اصلی مردم این روستا کشاورزی و دامداری به حساب می‌آید کوه در سال‌های اخیر باغ‌داری رونق بسیار خوبی پیدا کرده است؛ عمده‌ترین محصولات باغی شامل سیب، هلو و شلیل است و همچنین خیار و صیفی‌جات نیز کشت می‌شود.

انتهای پیام/67015/

4594049
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است